اخبار روز سینما

کوئینتن تارانتینو از ساخت فیلم The Movie Critic صرف نظر کرد

بر اساس گزارش های صنعت سرگرمی، کوئینتون تارانتینو این کارگردان 61 ساله گفت که پس از دهمین فیلم خود بازنشسته خواهد شد. منتقد فیلم ترک کرد

به گزارش فیگار و گزارش های اخیر به نقل از وب سایت «گاردین»، «کوئنتین تارانتینو» منتقد سینما او کاری که قرار بود دهمین و آخرین پروژه او باشد را رها کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


کوئینتون تارانتینو از فیلم The Movie Critic کناره گیری کرد

روز پنجشنبه یک منبع ناشناس نزدیک به تارانتینو این خبر را تایید کرد و گفت که تارانتینو نظر خود را در مورد ساخت فیلم منتقد تغییر داده و در مورد ایده فیلم جدید تجدید نظر خواهد کرد.

این کارگردان 61 ساله مدت ها گفته بود که قبل از بازنشستگی تنها 10 فیلم می سازد. او اظهار داشت که Bill Bill را به عنوان یک فیلم می بیند، اگرچه به دو قسمت تقسیم شده است. من فیلم آماتور My Best Friend's Birthday را که اولین پروژه او بود و هرگز اکران نشد حساب نمی کنم.

کوئینتون تارانتینو

فیلم منتقد، که براد پیت در آن نقش آفرینی خواهد کرد و دهمین فیلم تارانتینو خواهد بود، از دوران نوجوانی تارانتینو الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استعفای کوئنتین تارانتینو برای ساخت فیلم The Movie Critic چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: نگهبان

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا