اخبار روز سینما

مهران مدیری با «پدر قهوه» می آید.

به گزارش پی ام آپ به نقل از همشهری آنلاین، «پدر قهوه» قطعا نیاز به ساخت دارد، اما به نقل از ساترا، مهران مدیری هنوز اقدامی برای ساخت سریال خاصی نکرده است و طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی، ساخت سریال «پدر قهوه» ساخته مهران مدیری فقط در فضای مجازی امکان پذیر است. شنیده ها حاکی از آن است که سریال «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می کند که صاحب یک مافیای قهوه در ایران است.
در حالی که گفته می شود این سریال جدید در مراحل پایانی پیش تولید است، ساترا می گوید مجوزی برای این سریال اعطا نشده است.
یکی این سریال که سرمایه گذار اصلی سریال در بین پلتفرم هاست، پس از اتمام کار از فیلم نت پخش می شود. مدیری نیز مانند سریال های دیگرش در کار جدیدش ایفای نقش می کند و گفته می شود ژاله صامتی و سام درخشانی از دیگر بازیگران این سریال هستند. عنوان “پدر قهوه” یکی مخاطب را به یاد سریال کارگردانی «قهوه تلخ» می اندازد که در زمان انتشار با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. ظاهرا این سریال هم شوخی است. به احتمال زیاد این کارگردان مانند دیگر آثارش در این سریال بازی خواهد کرد. «اسکار» مهران این روزها با تعداد زیادی بیننده تبدیل به یکی از رئالیتی شوهای محبوب شبکه خانگی شده است.

از «قهوه تلخ» تا «پدر قهوه»
در اواخر دهه 80 که مهران مدیری با تلویزیون به بن بست رسیده بود، سریال «کهوه ترخ» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. سال‌های 89 و 90 اوج فروش سی بوددی «قهوه تلخ» پرمخاطب‌ترین محصول فرهنگی که فیلم‌ها و سریال‌های آن در سوپرمارکت‌ها موجود بود و در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسید، اعتماد مخاطبان را به دلیل تفاوت سریال‌ها متزلزل کرد. که تماشا شد اما ناقص ماند. مدیر و سرمایه گذار این کارگردان پس از «Acı Kahve» سریال‌های دیگری را نیز برای تلویزیون خانگی ساخته است که از آن جمله می‌توان به «ویلای من» اشاره کرد. هیچ کدام از اینها نتوانست موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کند. دهه 90 سال بازگشت مدیری به تلویزیون بود و در این سال ها او را به عنوان تهیه کننده برنامه می دیدیم تا کارگردان سریال. مدیری البته در اواسط دهه 90 فیلم «ساعت پنج بعد از ظهر» را نیز کارگردانی کرد. این بازیگر که سال ها با مجموعه تلویزیونی «دورهمی» مهمان خانه های مردم بود، این روزها برنامه «اسکار» را از شبکه نمایش خانگی پخش می کند و خود را برای سریال «پدر قهوه» آماده می کند که این اتفاق نیفتاده است. هنوز از ساترا مجوز دریافت کرده است. تولید.

افتتاح کافه برای سرقت از بانک
سریال «پدر قهوه» که گفته می شود از روی یک کمدی هالیوودی اقتباس شده است، داستان گروهی از مردم را روایت می کند که هر چه دارند و ندارند صرف خرید قهوه می کنند و فکر می کنند قهوه گران می شود. به قصد سرمایه گذاری و کسب سود. این در حالی است که امضای توافقنامه بین ایران و کنیا قیمت قهوه را به شدت کاهش می دهد. راه حل ترجیحی برای جبران خسارت مراجعه به بانک است. برای این منظور مغازه ای در کنار بانک انتخاب و به عنوان کافه راه اندازی می شود. کافه ای که مدیرانش به دلیل بی توجهی به کافه با مشتریان رفتار بدی دارند. اتفاقی که باعث شهرت کافه تهران شد حالا باعث شده خیلی ها رغبت کنند به کافه ای بروند که هیچ احترامی برای مشتری ندارد. بنابراین، کافه ای که برای ضربه زدن به بانک ساخته شده است، به شلوغ ترین کافه پایتخت تبدیل می شود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا