اخبار روز

تجاوز به زن جوان به دلیل عدم پرداخت 200 میلیون تومان بدهی

مردی که گفته می شد با فیلمبرداری به زنی حمله کرده و از وی باج خواهی کرده بود در دادگاه کیفری استان تهران تفهیم اتهام شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، متهم مردی میانسال با شکایت زن جوانی به نام نازیلا دستگیر شد. او درباره آنچه اتفاق افتاده است توضیح داد: چند وقت پیش پول کامبی را قرض دادم.

او به من گفت که با همسرش اختلاف نظر جدی دارد و اگر نتواند خانه‌اش را عوض کند، جدایی پیش می‌آید. 200 میلیون تومان هم به او دادم تا مشکلش حل شود. قرار بود پول را به من پس بدهد اما به قولش عمل نکرد. به او گفتم اگر پول را به من ندهی و شوهرم بفهمد مشکلاتی در زندگی من پیش می آید. کامبیز توجهی نکرد تا اینکه به او گفتم باید به هر حال پرداخت کنی.

بحث کردیم. کمبیس به من گفت که بیا کارگاهم تا مفصل صحبت کنم و بگویم چه زمانی پول را پرداخت می کنم. قبول کردم و رفتم. در کارگاه به من تجاوز کرد و از من فیلم گرفت و گفت اگر در مورد پول صحبت کنم، فیلمی را که ساخته بود پخش می کند. مستقیم رفتم پلیس.

متهم پس از دستگیری با رد ادعای زن جوان گفت: من به این زن زور نزدم.

پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره یازدهم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد. نازیلا در این جلسه بار دیگر شکایت خود را تکرار کرد و گفت: کامبیز برای نپرداختن 200 میلیون تومانی که از من گرفته بود به من حمله کرد و با تهدید سعی کرد من را مجبور به سکوت کند شکایت کرد.

وقتی نوبت به کمبوجیه رسید، اتهام را رد کرد و گفت: نازیلا به من پول قرض داد و من آن را قبول دارم، اما من به او تجاوز نکردم تا او را اغوا کنم، او خودش به کارگاه من آمد و با هم رابطه داشتیم، او به دروغ می گوید که من او را مجبور کرد. من این اتهام را قبول ندارم.

پس از شهادت متهم و وکیل مدافع وی، هیئت منصفه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا