اخبار پی ام آپلود

سرطان، جانِ یک بازیگر جوان ایرانی را گرفت

به گزارش سایت پی ام آپ، فرشاد کلباسی که از سال 1384 به طور جدی شروع به فعالیت در عرصه بازیگری کرد امروز 27 خرداد ماه در اثر بیماری سرطان درگذشت. این بازیگر و کارگردان همسر بهار داورزنی است.

کلباسی تجربه فعالیت به عنوان بازیگر در تئاتر، سینما و تلویزیون را دارد همچنین به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نیز سابقه فعالیت داشته است. متأسفانه او به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، از دنیا رفت. فرشاد کلباسی حین فعالیت هنری‌اش، در آثاری چون “پردیس” و “سرگذشت” به عنوان بازیگر حضور داشت و همچنین در سریال‌های تلویزیونی “وضعیت زرد” و “بچه زرنگ” ۱ و ۲ به عنوان دستیار و برنامه‌ریز  فعالیت داشت.

فرشاد کلباسی، بازیگر و کارگردان ایرانی، در مهر ماه سال ۱۳۶۴ در شهر اصفهان به دنیا آمد. او در رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر سروش تهران فارغ‌ التحصیل شد. همسر او نیز بازیگر است و دارای یک دختر به نام “ماهورا” می‌باشند.

فرشاد کلباسی در سریال  “پردیس” و فیلم “وانتافه” به همراه همسرش، بهار داورزنی حضور داشت. او از سال ۱۳۸۴ با بازی در تئاتر در شهر اصفهان به صورت جدی بازیگری را آغاز کرد و در نمایش “سه روایت از زندگی” به کارگردانی آیدا تبیانیان، نقش ایفا کرد.

علاوه بر بازیگری، فرشاد کلباسی در زمینه‌های مختلفی مانند برنامه‌ریزی و دستیاری کارگردان نیز فعالیت کرد. او در فیلم‌های “بی فروغ ختم به خون”، “بازی دونفره” و “زنی با ارابه چوبی” نیز نقش ایفا کرد.

وی همچنین در فصل اول و دوم سریال “محکومین” (اپیزود هادی) و فصل دوم سریال “سرگذشت” در سال ۱۳۸۸ نیز به عنوان بازیگر حضور داشت. در ضمن، فرشاد کلباسی در فیلم‌های “پرستوهای عاشق” و “هنگامه” نیز بازی کرده است.

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مرگ-نا-به-هنگام-بازیگر-ایرانی-وداع-سخت-3/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا