اخبار پی ام آپلود

جدیدترین اخبار بازی و سرگرمی در تلگرام پرمیوم

تلگرام پلتفرمی جذاب، پر کاربرد و‌ کارآمد است که حدود ۷۰۰ میلیون کاربر از آن با اهداف متفاوت استفاده می‌کنند. خرید و فروش، فروشگاه‌های اینترنتی، اخبار بازی‌های جدید، سرگرمی‌ها و کانال‌های متعدد از قابلیت‌های تلگرام است که با کم‌ترین هزینه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

خرید تلگرام پرمیوم به کاربران فرصت می‌دهد تا از امکانات‌ خاصی که در نسخه‌های جدید رونمایی شده، به بهترین صورت استفاده کنند.‌ تلگرام نرم افزاری است که به آسانی امکان درآمدزایی را برای کاربران در سطح جهان فراهم آورده است. در ادامه بیشتر به جدیدترین اخبار بازی و سرگرمی، اشتراک پریمیوم تلگرام پرداخته می‌شود.

روش‌های خرید تلگرام پرمیوم

اگرچه بهترین شیوه خرید تلگرام پرمیوم خرید مستقیم و قانونی است که از گوگل پلی و شارژ اکانت گوگل پلی و پرداخت درون برنامه‌ای است که در حال حاضر برای کاربران ایرانی میسر نیست و‌ کاربران ایرانی مجبور به امتحان روش‌های دیگر هستند.‌

شیوه اشتراک پریمیوم تلگرام با آیدی

کاربرانی که نسبت به امنیت حساب کاربری تلگرامی خود حساس هستند، خرید تلگرام پرمیوم با آیدی روشی مناسب و مفید است.

مراحل خرید به ترتیب:

  • مراجعه به سایت www.telegrampremium.vip

  • انتخاب پلن مورد نظر از جهت زمان (3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله)

  • ثبت شماره موبایل تلگرامی و نام کاربری اکانت تلگرام

  • وارد کردن کد پیامک تایید ارسال شده از سوی وب‌سایت، این پیامک از کلاه‌برداری جلوگیری می‌کند.

  • انتخاب گزینه پرداخت هزینه و انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی قانونی

  • پرداخت ریالی مبلغ اشتراک پرمیومی مورد نظر که هر دوره قیمت متفاوتی دارد.

  • اشتراک پریمیوم تلگرام در مدت زمانی ۵ دقیقه الی ۱ ساعت فعال خواهد شد.

خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال TON

کاربران ایرانی در خرید اشتراک پرمیوم تلگرام همواره مشکلات متعددی دارند.‌ در حال حاضر یکی از آسان‌ترین راه‌ها استفاده از ارز دیجیتال TON است.‌ این روش بدون واسطه و شماره مجازی انجام پذیر است. برای خرید تلگرام پرمیوم با کمک ارز دیجیتال در مرحله اول باید یک حساب کاربری در کیف پول ارز Tonkeep ایجاد کنید و پس از شارژ آن به سایت «Fragment» اکانت پرمیوم خود را خریداری کنید. اشتراک پرمیوم تلگرام به این روش زمان چندانی نیاز ندارد.‌

خرید تلگرام پرمیوم با شماره مجازی

با توجه‌ به اینکه پیش شماره ایران در تحریم است، کاربران باید یک شماره مجازی خارجی خریداری کنند تا بتوانند اشتراک پرمیوم تلگرام را به دست آورند. برای این کار می‌توانید از طریق بات تلگرامی ( Premium Bot) بعد از آن اقدام به پرداخت حق عضویت کنید. کاربران توجه داشته باشند که این بات تلگرامی، در نسخه‌ی گوشی همراه تلگرام کارایی ندارد. برای استفاده از تلگرام پرمیوم ابتدا باید روی سیستم کامپیوتر نصب شود، پس از دریافت اشتراک پریمیوم تلگرام آن را روی گوشی امتحان کنید.

قیمت اشتراک پریمیوم تلگرام

قیمت اشتراک پریمیوم تلگرام برای هر اکانت متفاوت است. اگر چنانچه کاربری بخواهد اشتراک پریمیوم تلگرام ۳ ماهه بخرد، باید مبلغی پرداخت کند و برای ۶ ماهه مبلغی دیگر، که به شیوه‌های مختلف و از راه‌های قانونی پرداخت شود. قیمت اشتراک سه ماهه از ۵۸۰ هزار تومان شروع شده و ممکن است بیشتر شود.

جدیدترین اخبار بازی و سرگرمی در تلگرام پرمیوم

اشتراک پریمیوم تلگرام یک ساله حدود یک میلیون و دویست هزار تومان است. بعضی از کانال‌های فروش پرمیوم مبلغ یک و نیم میلیون برای اشتراک یک ساله دریافت می‌کنند.

اشتراک‌ پریمیوم تلگرام به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله است که بسته به نیازتان می‌توانید بسته مناسب استفاده خود را خریداری کنید. هر کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند از اشتراک کوتاه مدت یا بلند مدت استفاده کند. با خرید تلگرام پرمیوم‌ از قابلیت‌های آن لذت ببرید.

مزیت‌های جدید تیک آبی تلگرام

پلتفرم تلگرام به عنوان یک اپلیکیشن جذاب و جالب در میان کاربران بسیار محبوب است. در نسخه‌ جدید تلگرام قابلیت‌های جدیدی تعبیه شده است که کاربران باید برای دریافت اکانت پرمیوم یا تیک آبی هزینه پرداخت کنند. تلگرام پرمیوم دارای مزیت‌های بسیاری است که کاربران را به خرید ترغیب می‌نماید. با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید با دنیای جدیدی از امکانات‌ تلگرام لذت ببرید.

بالا بودن سرعت دانلود

گروهی از کاربران از تلگرام به عنوان یک نرم افزار تجاری استفاده می‌کنند و نیاز به سرعت بالای دانلود در اینترنت دارند. در نسخه‌های جدید پشتیبانی تلگرام پهنای باند اینترنت را افزایش می‌دهد. همین موضوع موجب بالا رفتن سرعت دانلود در نسخه‌های پریمیوم شده است. با خرید تلگرام پرمیوم هر فیلمی را دانلود کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

بالا رفتن حجم بارگذاری در نسخه جدید

کاربران برای بارگزاری فایل در نسخه معمولی تلگرام، می‌توانند تا حجم 2 گیگابایت را بارگذاری کنند. در نسخه‌های جدید میزان بارگذاری به ۴ گیگ افزایش یافته است. این قابلیت به کاربران فرصت می‌دهد تا روزانه چندین فیلم را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

امکان تبدیل صوت به متن

نسخه پریمیوم پیام‌رسان تلگرام با تبدیل صداهای ارسالی به متن، امکان دسترسی به پیام‌ها را در تمام شرایط برای کاربران فراهم کرده است. کاربران نسخه پریمیوم می‌توانند از این قابلیت برای درآمد زایی استفاده کنند.

استیکرهای جدید در نسخه پریمیوم

در نسخه تلگرام پریمیوم گروهی از استیکرهای جذاب اضافه شده‌اند که بسیار جذاب و کاربردی هستند. همچنین برخی از آنها دارای انیمیشن‌های زیبایی هستند که تمام صفحه را پر می‌کنند، استیکرهایی که به زیبایی طراحی شده‌اند و همواره بروزرسانی می‌شوند. این قابلیت جذابیت تلگرام را دوچندان کرده است. کاربران زیادی از به کار بردن استیکر لذت می‌برند.

امکان درج عکس پروفایل به صورت متحرک

از قابلیت‌‌های جذاب و جدیدی که در نسخه اشتراک تلگرام پریمیوم ایجاد شده است، امکان انتخاب عکس پروفایل به صورت متحرک است که نه تنها در قسمت پروفایل، بلکه در صفحه کاربر چت و سایر قسمت‌ها نیز به کار گرفته می‌شود‌. این قابلیت موجب ایجاد پروفایل‌های زیبا در کاربران تلگرام شده است.

سخن پایانیجدیدترین اخبار بازی و سرگرمی در تلگرام پرمیوم

تلگرام پیام رسانی جذاب با تعداد زیادی کاربر است که طرفداران زیادی دارد. این پلتفرم یکی از راه‌های موثر برای کسب درآمد است. در نسخه‌های جدید قابلیت‌های زیادی فراهم شده تا کاربران بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. اشتراک پریمیوم تلگرام به کاربران فرصت می‌دهد از قابلیت گذاشتن استوری استفاده کرده و محصولات خود را به فروش برسانند. خرید تلگرام پرمیوم از روش‌هایی مانند آیدی، خرید شماره مجازی و خرید از سایت‌های داخلی معتبر میسر است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا