اخبار روز

7000 شهر در کشور به اینترنت پرسرعت دست یافتند


به گزارش مانیبان؛ عیسی زارع پور پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پست 400 کیلوولت میامی در چارچوب سفر استانی هیات دولت به استان سمنان اظهار داشت: عزم دولت برای خدمت رسانی به اقشار محروم و کمتر توسعه یافته است. حوزه ها به ویژه در حوزه انرژی، آب و ارتباطات مستحکم است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت ها در دولت سیزدهم افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 7 هزار و 100 روستای بالای 20 خانوار در کشورمان اینترنت پرسرعت دریافت کرده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت متبوعش برای تقویت زیرساخت های روستاها مصمم است، گفت: بسیاری از روستاهای کشورمان اینترنت پرسرعت به شبکه سراسری ارتباطات نداشتند که این اتفاق در دولت سیزدهم افتاد.

زارع پور با بیان اینکه برای اتصال برخی از روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت موانعی وجود دارد وگرنه بسیاری از روستاهای دیگر کشورمان بسیار سریعتر به اینترنت پرسرعت متصل می شدند، گفت: به عنوان مثال یکی یکی از مهمترین مشکلات ما در برخی از شهرهای کشور برق بود.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و دولت خود را ملزم به رعایت شعار امسال نیز می دانند، تصریح کرد: در سال جهش تولیدی نیازمند توسعه زیرساخت های انرژی و ارتباطات با مشارکت مردم هستیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا