گروه bts

معنای پنهان پشت نام مستعار طرفداران این گروه کره ای “BTS” فاش شد!

طرفداران بزرگ گروه معروف BTS با نام ارتش شناخته می شوند، اما این نام معنای پنهان دیگری دارد!

به پی ام آپ: در پشت نام ارتش وفادار به گروه کره ای BTS که همیشه از این گروه پشتیبانی می کند، معنایی پنهان وجود دارد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، با افزایش محبوبیت گروه BTS در سراسر جهان، طرفداران آنها نیز به یکی از برجسته ترین طرفداران تبدیل شده اند. مانند فراز و نشیب های این گروه در دهه گذشته، نام طرفداران آنها نیز سابقه جالبی دارد.

در 9 جولای 2013، این گروه نام طرفدار رسمی خود را اعلام کرد. با این حال، این گروه گزینه های مختلفی برای نام طرفداران خود داشتند. در سال 2021، جیمین اعتراف کرد که یکی از رقبای آن زمان “گیلاس” بود.

رهبر گروه نامجون افزود که نامزدهای نهایی برای نام طرفداران آنها “ارتش” و “بل” هستند.

از آنجایی که “بل” در زبان کره ای به معنای زنگ است، به آن Bangwol می گویند. این نام اشاره ظریفی به نام کامل گروه BTS، Bangtan Sonyundan دارد.

آرمی به عنوان انتخاب نهایی اعضای این گروه به مرور زمان ثابت کرد که بهترین انتخاب ممکن بوده است.

معانی مختلف پشت نام طرفداران BTS!

این نام دو معنا و تعبیر متفاوت دارد. ARMY مخفف “پسرهای ضد گلوله” است که معنای لغوی نام کره ای BTS است. این کلمه خلاصه عبارت “نماینده دوست داشتنی MC برای جوانان” است. این به معنای “نمایندگان ناز جوانان” است که به خوبی نشان دهنده هدف و تلاش اصلی BTS است.

با گذشت زمان، این نام نیز در بین طرفداران معنای جدیدی پیدا کرد. آمی در زبان فرانسوی به معنای عشق است. معنای پنهانی که سوگا به آن اشاره کرد و آن را برای ارتباط بین اعضای گروه و طرفدارانشان مناسب خواند.

اما «ارتش» معنای دیگری دارد که هنوز بسیاری از هواداران از آن غافل هستند. نامجون رهبر این گروه چند سال پیش تعبیر جدیدی از این نام ارائه کرد.

پس از لغو تور جهانی BTS در سال 2020 به دلیل بیماری کووید-19، گروه در سال 2022 با یک آهنگ جدید به صحنه موسیقی بازگشت.

بلیط های این اجرا به دلیل پروتکل های سختگیرانه کرونا بسیار محدود بود. علاوه بر این، مردم از فریاد زدن در طول کنسرت منع شدند. تنها راه برای واکنش مردم به اجرای گروه مورد علاقه خود کف زدن بود.

در طول این کنسرت ها همه اعضا بیان کردند که چقدر دلشان برای شنیدن فریادها و هلهله های آرمی تنگ شده است. در روز سوم کنسرت، نامجون فاش کرد که کلمه ارتش مخفف کلمه areumdaun miseong است که در زبان کره ای به معنای صدای زیبا است. او همچنین اضافه کرد که بی صبرانه منتظر شنیدن دوباره از ارتش هستم!

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا