گروه bts

صمیمت بیش از تهیونگ و خواننده معروف همه را شوکه کرد! / پیوند خواهر و برادری این دو، آرمی‌ها را متعجب کرد! + عکس

طرفداران از دیدن دوستی نزدیک بین تهیونگ از گروه BTS و آیو خانم، خواننده و بازیگر معروف تعجب می کنند!

به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، تهیونگ و آی یو از BTS در جدیدترین قسمت برنامه این بازیگر و خواننده صمیمیت خود را نشان دادند!

تهیونگ یکی از اعضای محبوب گروه BTS و آی یو با گفتار و کردار خود نشان دادند که چقدر به هم نزدیک هستند.

شکی نیست که تهیونگ روابط اجتماعی بسیار خوبی دارد. او از ابتدای شروع کارش همیشه جذابیت طبیعی خود را نشان داده و با ستاره های مشهور جهان دوست شده است.

با این حال به نظر می رسد یکی از بت هایی که با دوستی طولانی و غیرمنتظره اش با این مستر آیدل طرفداران را شگفت زده کرد، کسی نیست جز آیو. آیو به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان صنعت کی پاپ و یک هنرپیشه موفق شناخته می شود.

در 12 سپتامبر، تهیونگ به عنوان جدیدترین مهمان در  آیو ظاهر شد!

در حالی که بسیاری از مهمانان معمولا هنگام ملاقات با آیو خجالتی هستند، این قسمت از برنامه دوستی نزدیک بین این دو بت را از ابتدا نشان داد.

در کره، رسمی بودن موضوع مهمی است و بر نحوه صحبت افراد با یکدیگر تأثیر می گذارد. بنابراین طرفداران انتظار داشتند که تهیونگ با آیو بسیار رسمی و مودب باشد. خواننده معروف چند سال از تهیونگ بزرگتر است.

دوستی صمیمی میان تهیونگ از گروه بی تی اس و آیو خانم خواننده و بازیگر طرفداران را شگفت زده کرد!

دوستی نزدیک تهیونگ و آیو طرفداران را شگفت زده کرد!

با این حال، همانطور که آیو قبلا توضیح داده بود، این مورد نبود. این خواننده درباره دوستی خود با این ستاره جهانی گفت: ما معمولا غیر رسمی با هم صحبت می کنیم.

همه می خواستند بدانند چگونه این دو بت اینقدر به هم نزدیک هستند. آیو در مورد دوستی بین او و تهیونگ توضیح داد: “این اولین بار نیست که ما با هم آشنا می شویم.”

او سپس فاش کرد که آنها پس از صحبت در مورد عشق مشترکشان به موسیقی صمیمی شدند. “ما با هم در مورد موسیقی صحبت می کنیم. وقتی صحبت از موسیقی می شود، می توانیم به راحتی با یکدیگر صحبت کنیم.”

او در ادامه این ویدئو توضیح داد که هرگز به طور رسمی با این خواننده صحبت نکرده است. تهیونگ با خطاب کردن خواننده به عنوان “نونا” نشان داد که واقعا چقدر به هم نزدیک هستند. نونا اصطلاحی در زبان کره ای است که به معنای خواهر بزرگتر است.

حتی اگر این دو بت مستقیماً به صمیمیت خود نمی پرداختند، این را می توان از طریق رفتار آنها با یکدیگر درک کرد.

آنها علاوه بر راحت به نظر رسیدن، مانند خواهر و برادر واقعی رفتار می کردند.

زمانی که این ویدیو منتشر شد، آرمی ها از نزدیکی این دو بت بسیار شگفت زده شدند. به خصوص که تعامل زیادی بین این دو در خارج از فعالیت آنها در صنعت کی پاپ وجود نداشته است.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا