گروه bts

فروتنی سوپراستار “بی تی اس” طرفداران را شگفت زده کرد!

ثروت و شهرت جهانی تهیونگ یکی از اعضای محبوب BTS باعث نشده که او در مقابل خانواده اش افتخار کند!

فردا: تهیونگ 27 ساله عضو BTS با افشای صمیمیت خاص خود با برادرانش، ARMYs را غافلگیر کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح صبح، تهیونگ با اثبات اینکه حتی تبدیل شدن به یک سوپراستار جهانی بر روابط او با برادرانش تأثیری نداشته است، آرمی را شگفت زده کرد.

ستاره 27 ساله کی پاپ که با “وی” نیر کار می کند، اغلب در مورد خواهر و برادرش صحبت نمی کند!

از زمان شروع کار خود در سال 2013، او به یکی از بزرگترین ستاره های جهان تبدیل شده است. بیشتر مردم احتمالاً نام این بت را شنیده اند، حتی اگر طرفدار کی پاپ نباشند.

با این حال، علیرغم شهرت جهانی او، به نظر می رسد خواهر و برادرش مانند هر خانواده دیگری باشند. در قسمت جدید “You Quiz on the Block”، تهیونگ اطلاعات جدیدی از رابطه نزدیک خود با برادرانش فاش کرد.

رابطه مفرح و عادی تهیونگ و برادرانش!

وی در این برنامه در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد. از اعضای گروه معروفش گرفته تا آلبوم بعدی یا آهنگی که برای کارآموز شدن در تست بازیگری شرکت کرد.

او همچنین توضیح داد که جالب اینکه با وجود شهرت جهانی، برادرانش در اطراف او خجالتی هستند! این بت موفق فاش کرد که برادر و خواهرش ترجیح می دهند از رابطه خانوادگی خود اطلاعی نداشته باشند.

تهیونگ همچنین به اشتراک گذاشت که به ندرت به برادرانش پیامک می دهد، گاهی اوقات فقط یک یا دو بار در سال!

این مستر بت هم آخرین پیام های برادرانش را برایش خواند! آخرین پیامی که خواهرش برایش فرستاد این بود که می‌پرسید آیا به خانه می‌آید یا نه. آخرین پیام برادر کوچکترش فقط یک خداحافظی بود.

هنگامی که این ویدئو به اشتراک گذاشته شد، کاربران اینترنت به سرعت عاشق رابطه صمیمی و صمیمانه برادرش شدند.

بسیاری از کاربران متوجه می شوند که این برادران به ندرت صحبت می کنند و پیام های کوتاه آنها بسیار عادی است. مثل هر رابطه دیگری بین خواهر و برادر. با این حال، برای بسیاری از طرفداران بسیار عجیب بود که برادران او مدام در مورد برادر فوق ستاره خود صحبت نمی کردند.

به نظر می رسد هر کاری که برادر یا خواهر شما انجام دهد، حتی اگر آنها یک سوپراستار جهانی باشند، رابطه بین خواهر و برادر تغییر نخواهد کرد.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا