گروه bts

حسرت بوذر یکی از اعضای محبوب گروه بازیگری BTS!

آرزوی بزرگ تهیونگ، یکی از اعضای محبوب گروه BTS، بازگشت به صنعت بازیگری در نقشی جدید و متفاوت است!

به پی ام آپ: تهیونگ، یکی از اعضای گروه معروف و موفق BTS، آرزو دارد روزی در یک فیلم یا سریال جدید ایفای نقش کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، تهیونگ از اعضای محبوب گروه BTS اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در سریال هوارنگ تجربه کرد. این سریال محبوب کره ای با بازی بازیگران مشهور و دوستان نزدیک تهیونگ، پارک سو جون و پارک هیونگ شیک فیلمبرداری شده است.

با این حال، تهیونگ از آن زمان تاکنون به طور جدی به صنعت بازیگری بازنگشته است.

این بت معروف سابقه درخشانی در خواندن ترانه های تیتراژ سریال های معروف نیز دارد. او علاوه بر سریال هوارنگ، آهنگ تیتراژ سریال های معروف دیگری مانند تابستان محبوب ما و کلاس Etewon را نیز خوانده است.

چندی پیش شایعه شده بود که این عضو گروه BTS به جمع بازیگران سریال Mixed Game خواهد پیوست. با این حال، زمانی که بازیگران فصل دوم سریال اعلام شد، او در آن لیست نبود.

تهیونگ عاشق شخصیت های منفی است!

حالا تهیونگ نقشی را که بیشتر دوست دارد در یک مصاحبه جدید فاش کرده است.

مجله رولینگ استون از بت پرسید که چه چیزی او را در یک نقش بیشتر جذب می کند. تهیونگ فاش کرد که عاشق بازی در فیلم است و اغلب جذب شخصیت های منفی می شود.

او توضیح داد که اگر کلیت فیلم را نگاه کنید، متوجه می شوید که شخصیت های منفی نقش مهمی دارند. این شخصیت ها بر تمام ابعاد مختلف یک فیلم تاثیر می گذارند!

تهیونگ به قدری به سمت شخصیت های شرور کشیده شده که حالا امیدوار است روزی نقش آن شخصیت ها را بازی کند. حالا هدف او ایفای نقش در چنین شخصیتی است.

تهیونگ در مصاحبه خود اعتراف کرد: “من همیشه افراد شرور را با دقت بررسی می کنم. من حتی به بسیاری از دوستان و اطرافیانم گفته ام که اکنون آرزوی بازی در آن نقش را دارم.»

سال گذشته، آقای آیدل از بازیگر فقید هالیوود هیث لجر به عنوان یکی از الگوهای خود برای بازی در نقش شرور در فیلم بتمن نام برد.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا