اخبار روز سینما

جدایی بازیگر زن پس از درام سیدنی سوینی!

بسیاری از رسانه ها رفتار صمیمی و عاشقانه «سیدنی سوینی» و «گلن پاول» در پشت صحنه فیلم «هر کس جز تو» در ماه های اخیر و اتفاقاتی که در آن شرکت داشتند را دلیل اصلی این جدایی منتشر کردند. .

به گزارش پی ام آپ، دیروز سیدنی سوینی و گلن پاول در «سینما کان» لاس وگاس برای تبلیغ فیلم «هرکس جز تو» حضور داشتند. تنها چند دقیقه پس از انتشار تصاویر و ویدئوهای مربوط به این رویداد، ظاهر عاشقانه سیدنی و گلن سوژه رسانه ها و کاربران اینترنتی شد.

پیج سیکس همچنین در مقاله‌ای مدعی شد که جیجی پاریس سیدنی سوینی و گلن پاول را در اینستاگرام پس از پوشش رسانه‌ای درام Cinemacon لغو فالو کرده است. PageSix همچنین ادعا کرد که رابطه آنها ماهها قبل از درام سیدنی به پایان رسیده است.

دیلی میل همچنین در مقاله ای اشاره کرد که رفتار عاشقانه گلن و سیدنی ممکن است واقعی باشد یا شاید بخشی از قرارداد تبلیغاتی فیلم برای جلب توجه رسانه ها و کاربران اینترنتی باشد، با این حال رفتار این دو باعث ناراحتی بسیاری شده است. دوست دختر گلن. و از هم جدا شدند

سیدنی سوینی سرانجام پس از 4 سال دوستی در بهار 2022 با تاجر آمریکایی جاناتان داوینو نامزد کرد. ساعاتی پیش خبر جدایی سیدنی و جاناتان توسط منابع نزدیک به این زوج تکذیب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا