اخبار روز سینما

سقف خرید کتاب برای دانش آموزان و دانشجویان در نمایشگاه امسال 1403 چقدر است؟

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه توضیح داد: سقف یارانه وام خرید کتاب برای دانشجویان 700 هزار تومان است و از سه روز قبل از شروع به کار می باشد. نمایشگاه. نمایشگاه (16 اردیبهشت ماه(ماه 1403) به اساتید، دانشجویان و دانشجویان سراسر کشور اختصاص دارد.

محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی گفت: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های خود در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، یارانه وام را برای ارشاد اسلامی توزیع کرد. . تدارکات سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ویژه اساتید، دانشجویان و دانشجویان سراسر کشور را بر عهده دارد.

به گزارش مرکز خبر نمایشگاه کتاب، وی با اشاره به سقف حمایت اعتباری دانشجویان و اعضای هیات علمی در خرید کتاب گفت: سقف حمایت اعتباری دانشجویان و اعضای هیات علمی در خرید کتاب 700 هزار لیر است. هزار بخش که 420 هزار بخش سهم دانش آموزان و دانشجویان است. 280 هزار تومان کمک معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف حمایت اعتباری اعضای هیأت علمی برای خرید کتاب 800 هزار تومان است که 400 هزار تومان آن به عهده اعضای هیأت علمی و 400 هزار تومان بر عهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و اسلام خواهد بود. ارشاد با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) تنها در قسمت مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به کد ملی متقاضیان به عنوان «اعتبار خرید» تعلق می گیرد. “. برای دریافت این پشتیبانی در زمان درخواست نیازی به واریز وجه نیست و پشتیبانی ویژه در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر می شود.

محمد خلج در پایان گفت: اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانشجویان از سراسر کشور در صورت ارائه اطلاعات از مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی)، غیر -دانشگاه های انتفاعی کشور مرکز مدیریت سمینارهای علمیه و…) به ستاد نمایشگاه اعزام شدند، می توانند سه روز قبل از شروع سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (از 26 اردیبهشت ماه 1403) از طریق سایت ketab.ir اقدام کنند. ) و پس از ثبت نام/ورود به سامانه نمایشگاه کتاب مجازی از قسمت پروفایل، درخواست پشتیبانی اعتباری خود را ثبت کنید.

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بیافرینیم» از ساعت 19 تا 29 برگزار می شود. اردیبهشت ماه (1403) به صورت حضوری در مسجد امام خمینی (ره) و به صورت مجازی از طریق سامانه ketab.ir برگزار می شود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا