اخبار روز سینما

درخواست عاجزانه “جونگ کوک” یکی از اعضای گروه BTS از طرفدارانش!

جونگ کوک عضو BTS از طرفدارانی که با فرستادن غذا به خانه اش به حریم خصوصی او تجاوز کرده اند، درخواست کرده است که متوقف شوند.

به گذارش  پی ام آپ: جونگ کوک، جوان ترین عضو گروه پرطرفدار “بی تی اس” بار دیگر از هوادارانش خواست به حریم خصوصی او احترام بگذارند!

به گزارش پی ام آپ، جونگ کوک اخیرا پس از نگهداری از طرفدارانی که غذا را به آدرس شخصی او تحویل می دادند، در کانون توجه قرار گرفته است.

جونگ کوک نشان داده است که عاشق تعامل با طرفدارانش است.

مانند بقیه اعضای این گروه کره ای، جونگ کوک نیر نمی تواند از ابراز عشق خود به “آرمی ها” دست بکشد.

با این حال، مانند هر انسان دیگری، شما حق دارید به حریم خصوصی خود بپردازید. جونگ کوک همیشه در مورد مرزهای زندگی شخصی خود با طرفداران روشن بوده است.

او بارها از هوادارانش خواسته است که در مراسم های مختلف به حریم خصوصی او احترام بگذارند.

به عنوان مثال، در طول یک ویدیوی زنده، او از تماس گیرندگان درخواست کرد که متوقف شوند.

«شما در حال تماشای VLIVE هستید، درست است؟ شما کی هستید؟ لطفا این کار را متوقف کنید. صدای زنگ تماس تلفنی را دوست ندارم. من ناراحتم و این کار ترسناک است. من ترسیده‌ام.»

پیام مودبانه جونگ کوک برای ناراحتی طرفداران!

با این حال، علیرغم درخواست محبت آمیز جونگ کوک از  آرمی ها و طرفداران برای احترام به اعضا و حریم خصوصی آنها، به نظر می رسد این idol یک بار دیگر با این مشکل مواجه شده است.

جونگ کوک پس از تجاوز به حریم خصوصی او مجبور به رفتن به Weverse شده است. پی ام آپ، اعضای BTS از این شبکه مجازی برای ارتباط با طرفداران خود استفاده می کنند.

اتفاقی که اخیراً برای جونگ کوک افتاد برای کاربران اینترنتی غیر قابل باور است.

جونگ کوک از طریق Weverse به طرفداران اطلاع داد که شخص یا افرادی غذا را به آدرس خانه او ارسال کرده اند.

پیام ایدل!

جونگ کوک در پیام خود نوشت: “لطفا به خانه من غذا نفرستید.” به هر حال من نمی توانم این غذا را بخورم.

ممنون که به فکر من هستید، اما می توانم خودم خوب غذا بخورم. پس لطفا مراقب وعده های غذایی خود باشید.

در صورت تحویل مجدد غذا به آدرس من، باید از طریق شماره سفارش، رسید را تایید و با این شخص برخورد قانونی کنم. پس لطفا این کار را متوقف کنید.”

پس از به اشتراک گذاری این پست، آرمی ها نتوانستند خشم خود را نسبت به این نوع طرفداران مهار کنند که باعث ناراحتی جونگ کوک شد.

بسیاری از طرفداران نیز به کمپانی «بیگ هیت» برای ناتوانی در محافظت از هنرمندانش اعتراض کرده‌اند. این اتفاق بارها برای هنرمندان این کمپانی رخ داده است..

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا