اخبار روز سینما

تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars: Tales of the Jedi مشخص شد !

فصل نخست سریال Star Wars: Tales of the Jedi یکی از مهم‌ترین سریال‌های جنگ ستارگان بود که تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars Tales Jedi منتدر.

پس از اینکه جنگ ستارگان: داستان های جدی برای فصل دوم تمدید شد، تاریخ انتشار فصل 2 Star Wars Tales Jedi عنوان تحت تاریخ ریلیز فصل دوم داستان جدای به انتشار رسید. تاریخ انتشار فصل دوم Star Wars Tales Jedi در تاریخی نامشخص در زمستان همین امسال است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars Tales Jedi

Tales of the Jedi، همچنین به عنوان ستارگان: Tales of the Jedi شناخته می‌شود یک مجموعه انیمیشن آمریکایی است که توسط فیلونی ساخته شده است. این بخشی از مجموعه جنگ ستارگان است که به بررسی جدایی از دوران سه‌گانه پیش درآمد می‌پردازد.

این سریال توسط Lucasfilm Animation با چارلز موری عنوان نویسنده اصلی و فیلونی به کارگردان ناظر برای سرویس استریم دیزنی+ تولید شده است. فیلونی، نوشتن سریال را در حین کار بر روی جنگ ستارگان The Mandalorian آغاز کرد و جزئیات رسمی درباره آن را در می 2022 فاش کرد. فصل اول شامل شش قسمت است که به دو قسمت تقسیم می شود که یکی از آنها را دنبال می کنند و دیگری را دنبال می کنند و دیگری دیگری را می بینند و یا دیگری را می بینند.

در ادامه می‌توانید از سریال Star Wars: Tales of the Jedi ببینید:

تاریخ ریلیز فصل دوم داستان جدای

تاریخ انتشار فصل 2 Star Wars Tales Jedi

فصل اول Tales of the Jedi در 26 اکتبر 2022 در دیزنی + منتشر شد. این فصل با تحسین‌گران همراه با انیمیشن، نویسندگی و موسیقی آن مورد تحسرادیرن ق. تمدید فصل دوم در آوریل 2023 اعلام شد.

اشلی اکستاین کوری برتون، جانینا گاوانکار، مایکل، تی سی کارسون، ایان مک، لیام نیسون، دالاس هاوارد، فیل لامار، کلنسی کلنسی براون، مت مت مت، جیمز آرنولد آرنولد تیلور دی بردلی بیکر صداپیشگان این این است.

هر قسمت از Tales of the Jedi داستان کوتاهی روایت می‌کند که از دوران گانه پیش درآمد جنگ ستارگان را نشان می‌دهد. شش اپیزود در فصل اول سریال به دو تقسیم می‌شوند که اولی که آهسوکا تانو در مراحل مختلف زندگی‌اش می‌کند، و که کنت دوکو جوانی را قبل از سقوط به سمت تاریکی تاریکی به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا