اخبار روز سینما

پشت پرده اظهارات جورجینا رودریگز درمورد شرایط سخت زندگی اش

به تازگی حواشی در مورد پشت پرده اظهارات جورجینا رودریگز درمورد شرایط سخت زندگی اش در شبکه های مجازی پخش می شود که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

خیرا مصاحبه جنجالی جورجینا درباره زندگی سختش در شبکه های مجازی پخش شده است. گویا هواشی درباره شرایط سخت جورجینا رودریگز در رسانه ها پخش می شود که در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. در ادامه درباره زندگی سخت جورجینا رودریگز صحبت كردن.

اظهارات جورجینا رودریگز درمورد شرایط سخت زندگی اش

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره دنیای فوتبال و بازیکن فعلی تیم النصر عربستان زندگی خیلی معمولی داشت. او در کوچک “خاکا” در شمال اسپانیا با خورخه که فوتبالیست سابق بود و مادر اسپانیایی‌اش آنا زندگی زندگی.

وی در کودکی آرزو داشت رقصنده باله بشود؛ اما از اینکه پدر و مادرش قادر به پرداخت کلاس رقص نبودند جورجینا این را کنار گذاشتند و به کار در زمینه مد و فشن رفت. از کودکی می‌فهمیدند که او بلندپرواز است، درست رونالدو که در خانه‌ای با سقف حلبی در بزرگ‌تر شد، همه را به دنبال رؤیاهایش برود.

جورجینا وقتی به «اوئسکا» شد که شهری کوچک است و یک با خانه پدری‌اش فاصله می‌گیرد و به عنوان پیش‌خدمت کار می‌کند. اما خیلی زود از زندگی در آن شهر کوچک و هم خانه با چند جوان دیگر خسته شد.

زندگی سخت جورجینا رودریگز

مصاحبه جنجالی جورجینا درباره زندگی سختش

او که نمی‌خواست زندگی فقیرانه داشته باشد، بار دیگر مکان کرد و این بار به شهر سن‌سباستین رفت و در ماسیمو دوتی دوتی شغلی به دست آورد. اما با وجود اینکه درآمدش بهتر بود آنجا را هم ترک کرد. جورجینا در مصاحبه‌ای گفت:

«من می‌خواستم کارهای لوکس بکنم و برای این منظور باید یاد بگیرم که انگلیسی صحنت کنم».

در سال 2012 جورجینا تنها 17 سال داشت به انگلیس رفت در منزل خانواده‌ای در بریستول مشغول به کار است. 9.5 پوند درآمد داشت. زبانش به قبولی رسیده بود که برگشت تا در فروشگاه خرده فروشی در مادرید کار.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا