اخبار روز سینما

ببینید : تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی بازیگر جوان ایرانی

به تازگی خبری در مورد تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی در رسانه های مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این بازیگر جوان و محبوب ایرانی.

خیرا عجیب ترین عکس از همسر امیر کاظمی در شبکه های اجتماعی پخش می شود. گویا تصویری از امیر کاظمی در کنار همسرش در رسانه‌ها منتشر شد و حواشی بسیاری را برای او ایجاد کرد. دز ادامه تصویر جنجلی از امیر کاظمی به همراه همسرش دیدم.

تصویر لو رفته از همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 در بیمارستان تهران کلینیک است. پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالتا آلمانی است. خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می‌کنند. یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد.

امیر کاظمی در زمینه هم فعالیت‌های می‌کند و پیانو، کیبورد و را به صورت ای می‌کند و در ورزش نیز و اسکیت را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند و زمانی جزو جزوه تیم ملی ملی اسکیت بوده است.

امیر کاظمی به کارهای بسیار جذاب و چند سالی مجلات مختلف و سایت ما ما فعالیت های خبری است. امیر کاظمی فعالیت خود را در سال 1385 با حضور فیلم کوتاه دوئت کارگردانی حسین مروتی آغاز و حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از امیر کاظمی در کنار همسرش ببینید:

عجیب ترین عکس از همسر امیر کاظمی

عجیب ترین عکس از همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی فعالیت های خود در تلویزیون را با حضور به عنوان مهمان در اپیزود پایانی “کتاب فروشی هدهد” به کارگردانی مرضیه آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال سریال همه بچه های بچه های مرضیه مرضیه برومند برومند برومند برومند. امیر کاظمی بازی در فیلم سینمایی «برندگان» به کارگردانی بیژن و مهران رسام را به پایان رسانده است.

این فیلمبرداری آن یک ماه به طول انجامید. فیلمی جاده‌ای در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز فیلمبرداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا