اخبار روز

اگر دشمن تهدید کند می توانیم در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم

سردار حق طلب در پاسخ به تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به این مراکز، بر امنیت کامل مراکز هسته ای کشور تاکید کرد و گفت: بازنگری و انحراف از دکترین و سیاست هسته ای جمهوری اسلامی ایران ممکن و قابل تصور است. ملاحظات اعلام شده قبلی

خبرگزاری میزان – به گزارش روابط عمومی کل سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای کشور در گفت وگویی درباره اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی در قبال عملیات پیروزمندانه «وادا صدوق» برای حمله به تاسیسات هسته ای کشور گفت: تهدیدات مربوط به امروز است و دیروز نیست، زیرا رژیم جعلی صهیونیستی از چند سال گذشته علاوه بر تهدید، دست به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته ای کشور نیز زده است.

وی افزود: اگرچه طبق پروتکل‌ها و استانداردهای بین‌المللی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای، همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای جلوگیری شده‌اند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران از ابتدا همواره آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اخیرا در اقدامی جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه تمامی قوانین و مقررات بین المللی را زیر پا گذاشته است، گفت: به فضل الهی و با اقدامات خداوند متعال مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح های پدافند غیرعامل و امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین به دلیل پراکندگی مجموعه ها و تاسیسات هسته ای کشورمان در گستره وسیع کشور ایران آماده مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل هستند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و از تمامی اهداف مورد نیاز مطلع شده است. صحبت کردن، در اختیار ما، برای واکنش به یک اقدام احتمالی. آنها دست خود را روی ماشه شلیک موشک های قدرتمند برای نابودی اهداف خاص دارند.

وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی بخواهد علیه مراکز و تأسیسات هسته ای ما اقدام کند، قطعاً در معرض واکنش ما قرار می گیرد و مورد حمله قرار می گیرد و برای مقابله با سلاح های پیشرفته مراکز هسته ای این رژیم مورد استفاده قرار می گیرد، تأکید کرد: اگر رژیم یک رژیم باشد. جعلی از آنجایی که صهیونیست می خواهد از تهدید حمله به مراکز هسته ای کشورمان به عنوان ابزاری برای فشار بر ایران استفاده کند، بازنگری در دکترین و سیاست هسته ای جمهوری اسلامی ایران و انحراف از توضیح قبلی ممکن و قابل تصور است. ملاحظات .

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه دستور مقام معظم رهبری باید امروز اجرا شود و این در گذشته است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست به اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران بزند، ماهیت پاسخ، برنامه ریزی نیروهای مسلح خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران و آنها باید مطمئن باشند که ضربه ای که از نیروهای مسلح می خورند مانند عملیات وعده صادق در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای کشور در پایان تصریح کرد: این اطمینان را به ملت عزیز و شریف ایران، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش غیور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران می دهیم. همچنین سایر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور از تأسیسات مراکز و مجتمع های هسته ای کشور حفاظت و حفاظت می کنند. بنابراین مراکز هسته ای کشورمان کاملاً ایمن هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا