اخبار روز

گندزدایی و لایروبی حوزه های آبخیز مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان

به گزارش لرستان مگتو، محسن امیری گفت: برای پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری های مشترک بین حیوانات اهلی و وحشی به ویژه تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آب مناطق تحت مدیریت باید مدیریت شود. حفاظت محیط زیست در لرستان لایروبی، شستشو و شستشو و ضدعفونی شده است.

امیری افزود: با توجه به بیماری های واگیردار به ویژه حیوانات اهلی در مجاورت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان اقدام به لایروبی، شستشو، ضدعفونی و ضدعفونی آب های مناطق حفاظت شده کردند.

امیری تصریح کرد: با اجرای اقدامات حفاظتی و مدیریتی حیات وحش بیش از 2 میلیون راس دام سبک از طریق اداره کل دامپزشکی استان در داخل و خارج از حوزه های زیرمجموعه استان در برابر طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه و واکسینه می شوند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش استان با اشاره به لزوم پیشگیری از عوامل تهدید کننده جمعیت حیات وحش گفت: باید در حفاظت از زیستگاه ها و گونه های مختلف جانوری هوشمندانه و شایسته عمل کنیم.

استان لرستان با پوشش حدود 1.7 درصد از مساحت کشور، بیش از 30 درصد از تنوع زیستی کشور را در خود جای داده و بیش از 11 درصد از مساحت استان تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست لرستان است.

۴۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا