اخبار روز

کلکته و کیا; این مکان زیبا از طریق جادو به شهرت رسید! (+تصاویر)

عصر ایران – طبق افسانه ها، مردم در بادهای شدید زندگی می کنند کلکته وکیا جادوگران پیر هنوز هم می توانند در خیابان های قدیمی درباره آن آواز بخوانند دهکده گوش دادن قرون وسطایی اعتقاد بر این است که این یک روستای باستانی است ایتالیا در گذشته محل جادوهای آیینی و آیینی بوده است!

روستای کلکته وکیا که بر روی صخره ای ناهموار مشرف به دره ترجا قرار دارد، ریشه هایی به بیش از دو هزار سال قبل دارد. این روستا قبل از تبدیل شدن به یک قلعه قرون وسطایی یک سکونتگاه رومی بوده است. با این حال، کلکته وکیا به دلیل ارتباطش با جادوگری و فعالیت های غیبی مشهور شد.

کلکته وکیو دهکده ای در منطقه لاتزیو ایتالیا است و نام آن با داستان های باستانی و سنت های آیینی گره خورده است. جایی است که به نظر می رسد زمان در آن ایستاده است. را دهکده به زودی پناهگاهی برای علاقمندان جادوگری و تبدیل به هنر تاریک شد.

شهرت این شهر به عنوان پناهگاه جادوگران برای قرن ها دوام آورد و به خرافات دامن زد. مردم محلی از رویدادهای مرموز و برخورد با موجودات ماوراء طبیعی می گویند.

دهکده کلکته و ایتالیا

با وجود افسانه های ماوراء طبیعی، روستای کلکته وکیا دارای میراث فرهنگی غنی است. کوچه های باریک این روستا مملو از مغازه های صنایع دستی و اجناس محلی است. رویدادهای فرهنگی مختلفی در طول سال در اینجا برگزار می‌شود، از جمله نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های موسیقی و گردهمایی‌های ادبی که بازدیدکنندگان را از دور و نزدیک جذب می‌کنند.

کلکته وکیو در 47 کیلومتری شمال رم در منطقه لاتزیو قرار دارد.

دهکده کلکته و ایتالیا

دهکده کلکته و ایتالیا

دهکده کلکته و ایتالیا

دهکده کلکته و ایتالیا

دهکده کلکته و ایتالیا

دهکده کلکته و ایتالیا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا