اخبار روز سینما

استیون اسپیلبرگ فیلم جدیدی با محوریت فضایی‌ها خواهد ساخت

اخیرا ” استیون اسپیلبرگ اعلام کرد که قصد دارد فیلم جدیدی در ژانر علمی تخیلی با تمرکز بر فضا و داستان های مرتبط بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوودی اعلام کرد که پس از The Fablemans، فیلم علمی تخیلی جدیدی با دیوید کاپ، نویسنده مشهور پارک ژوراسیک خواهد ساخت. .


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

اسپیلبرگ که سابقه ساخت فیلم در ژانرهای مختلف را دارد، در این پروژه جدید از تجربیات خود در ساخت فیلم هایی مانند برخوردهای نزدیک از نوع سوم و ای تی فرازمینی استفاده خواهد کرد و فیلمی با محوریت موضوع موجودات فرازمینی . این اثر همچنین نشان دهنده بازگشت اسپیلبرگ به این ژانر پس از 6 سال است، زیرا آخرین فیلم او در این زمینه، Ready Player One در سال 2018 اکران شد.

هنوز جزئیات این پروژه اعلام نشده است، اما بر اساس گزارش ها، دیوید کاپ فیلمنامه آن را خواهد نوشت. «اسپیلبرگ» و «کاپ» در فیلم هایی چون پارک ژوراسیک و جنگ دنیاها نیز همکاری های پرباری با یکدیگر داشتند.

استیون اسپیلبرگ

اسپیلبرگ که برنده دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم‌های فهرست شیندلر و نجات سرباز رایان شد، هنوز جزئیات بیشتری در مورد این پروژه فاش نکرده است. با این حال، اتفاقات قبلی این دو فیلم بزرگ نشان می دهد که فیلم جدید نیز موفقیت بزرگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استیون اسپیلبرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا