اخبار ورزشی

آقای گل بوشهری این عنوان را دوست نداشت!

شب گذشته در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال در فصل 2022-2023 مهدی طارمی ستاره تیم فوتبال پورتو در دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در دقیقه هشتم. در این دیدار پاس زیبای په په بیست و دومین گل فصل خود را در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند و برای اولین بار به تنهایی و البته برای دومین بار در مجموع با 22 گل دیگر آقای گل لیگ برتر پرتغال شد.

البته گویا مهدی طارمی از این عنوان خوشش نیامده است چون احساسش را نسبت به آقای گلی اینگونه بیان کرده است: از کسانی که به من کمک کردند تشکر می کنم اما وقتی قهرمان نیستیم آقای گلی برای من معنایی ندارد. وقتی بنفیکا می برد نمی توانم خوشحال باشم. اول از همه باید به هوادارانمان چیزی بگویم. ما از ابتدا تمام تلاش خود را انجام دادیم، در هر بازی سعی کردیم گل های بیشتری بزنیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. مهمترین چیز نگرش ما بود. از همه هواداران تشکر می کنیم و از آنها عذرخواهی می کنیم.

گفتنی است، نشریه پرتغالی “اوجوگو” مهدی طارمی را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فصل 2022-2023 لیگ پرتغال معرفی کرد زیرا بیشترین سهم را در گلزنی تیمش داشته است. همچنین الماس بوشهری پورتو هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین در لیگ برتر پرتغال انتخاب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا