اخبار روز سینما

سریال لایو اکشن اسکوبی دو توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

طبق گزارش نشریه ددلاین سریال لایو اکشن اسکوبی دو با تهیه‌کنندگی «گرگ برلانتی» و همکاری برادران وارنر، برای پخش در نتفلیکس ساخته خواهد شد.

به گزارش ددلاین، «جاش اپلبام» و «اسکات روزنبرگ»، نویسندگان این اثر، سریال اسکوبی دو را بر اساس شخصیت‌هایی خواهند ساخت که استودیوی انیمیشن‌سازی هانا باربرا خلق کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال لایو اکشن اسکوبی دو توسط نتفلیکس ساخته می‌شود

سریال Scooby-Doo برای اولین‌بار در سال 1969 توسط «جو روبی» و »کن اسپیرز» ساخته شد. این اثر ابتدا در شبکه سی‌بی‌اس و سپس به شبکه ای‌بی‌سی رفت. اسپین‌آف‌ها و ریبوت‌های مختلفی از این سریال در دهه‌های 1980 و 2000 توسط شبکه‌های دیگری پخش شدند، تا اینکه در سال 2010 شبکه کارتون نتورک یک ریبوت دیگر را پخش کرد که تا سال 2018 ادامه یافت.

همچنین شبکه بومرنگ سریال انیمیشن اصلی دیگری به نام اسکوبی دو و حدس بزن چه کسی را در سال 2019 پخش کرد. اخیراً پلتفرم استریم مکس سریال اسپین‌آف ولما را ساخته که توسط «میندیکالینگ» نوشته شده و فصل دوم آن به تازگی به پایان رسیده است.

لایو اکشن اسکوبی دو

در سال 2002 یک فیلم لایو-اکشن از این چندگانه ساخته شد و در سال 2004 دنباله‌ای از آن منتشر شد که بازیگرانی مانند «فردی پرنز جونیور» و «سارا میشل گلار» در آن حضور داشتند. همچنین در طول دوران همه‌گیری ویروس کرونا، یک فیلم انیمیشن به نام اسکوب نیز منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت لایو اکشن اسکوبی دو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا