اخبار روز

دیوان عدالت اداری برای تصویب حقوق باز شد


به گزارش مانیبان، اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد 1403 را به دیوان عدالت اداری داد و گفت: تاکنون سه شکایت در دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال بخشنامه مورد نظر مطرح شده است. تبادل نامه هایی که انشاالله پس از دریافت پاسخ و تکمیل رسیدگی به پرونده و نظرات کمیسیون های تخصصی بیمه، کار و تامین اجتماعی، تشریفات لازم انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، درباره مصوبه 1403 دستمزد و اینکه فعالان کارگری معتقدند دیوان عدالت اداری به دلیل عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بندهای این مصوبه باید به این موضوع ورود کند و آن را باطل کند. وی گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محل رسیدگی به دعاوی در حوزه های اجتماعی، اداری و کارگری شناخته می شود و بنابراین اگر فردی معتقد باشد که در حق او ظلم شده یا قاضی است. . تخلفی صورت گرفته یا شما حق دارید باید برای احقاق حقوق خود به دادگستری و دادگستری مراجعه کنید و شکایت کنید و فقط به این دلیل که ما معتقدیم حقوق مردم تضییع شده است اما شکایت نمی کنند. در صورت شکایت، دادگاه به طور مستقل وارد دادگاه نخواهد شد.

وی افزود: در این راستا سه شکایت به دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال بخشنامه مورد نظر مطرح و موضوع به معاونت کمیسیون عمومی و کمیسیون های تخصصی ارجاع شده و پرونده در مرحله رسیدگی است. مبادله بلیت که انشاالله پس از دریافت پاسخ و تکمیل تحقیقات، پرونده و نظرات کمیسیون های تخصصی بیمه، کار و تامین اجتماعی اعلام و تشریفات لازم انجام خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا