اخبار روز

جزئیات حراج خودرو و زمان آن!

به گفته پی ام آپ، سید عبدالمجید اجتهادی در مراسم ارائه و برگزاری اولین مزایده خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال، درباره این مزایده و تفاوت آن با حراج آنلاین گفت: این گرما از دیروز شروع شده و مردم می‌توانند تا روز سه شنبه هفته جاری (نهم خرداد ماه) کالاهای موجود در حراج را مشاهده کنند و از روز سه شنبه ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ همان روز زمان ارائه پیشنهاد و رقابت فراهم خواهد شد.

وی افزود: از ویژگی‌های این حراج مشخص و شفاف بودن قیمت‌های پیشنهادی متقاضیان در هر حراج، بازگرداندن مبلغ پایه به عنوان ودیعه حداکثر تا ۲۴ ساعت، فاقد اشکال و ایراد بودن کالاهای عرضه شده در حراج و غیره است.

اجتهادی همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه با وجود اینکه در این حراج ضمانتی برای کالا وجود ندارد اما در صورت معیوب بودن کالا چه تضمینی برای خریدار وجود دارد؟ وی ادامه داد: تمامی کالاهای ارائه شده در این حراج فاقد ایراد بوده و قطعا تا زمان تحویل کالا به مشتری ضمانت وجود دارد که در صورت وجود ایراد، وجه را به افراد پس خواهیم داد اما پس از خرید کالا. به برنده مزایده داده می شود، هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد.

و افزود: البته برای مراحل بعدی حراج خرده فروشی در تلاش هستیم با شرکت های بازرسی قرارداد ببندیم و بتوانیم کالای عرضه شده را تضمین کنیم. خدمات پس از فروش در حراج پیشنهاد دهید.

حراج ماشین در تیر ماه

سوال دیگر ایسنا درباره زمان برگزاری مزایده خودرو امسال بود که مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش دارایی های متصرف پاسخ داد: دو مزایده برای ماشین آلات راهسازی که در بنادر و گمرک است برگزار کرده ایم. واگذاری سازمان جمع آوری و فروش دارایی های متصرف که یکی از آنها تا فردا ادامه دارد و حراج سوپر بعدی از فردا به مدت یک هفته شروع می شود.

به گفته اجتهادی، همچنین در تلاش هستیم تا بسترهای لازم را برای خودروهای سواری در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال، فراهم کنیم تا با توجه به ظرفیت های مقرر در قانون، سوخت گیری کنند. بودجه سال 1402 هست، از تیرماه امسال حراج را شروع کنیم


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا