اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

وجود رگولاتور ارتباطات در کابین مسافر اول

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

رگولاتوری ارتباطات کشور در بازدید از گروه همراه اول در الکامپ 2023 با معاون اپراتور اول ارتباطات به گفت وگو درباره کار و دغدغه های این اپراتور پرداخت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با آخرین روز از نمایشگاه بین المللی الکامپ 2023، امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سالن 35 این نمایشگاه حضور یافت. تهران اینترنشنال از جمله دستاوردهای گروه همراه بود. ابتدا از حوزه تحول دیجیتال و بسترهای هوشمند بازدید کرد.

در این بازدید، رگولاتوری ارتباطات کشور ضمن اطلاع از طراحی پلتفرم های دیجیتال اپراتور تلفن همراه اول، با غرفه داران گروه همراه اول تعامل و جویای جزییات خدماتی هر یک از محصولات شد.

وی پس از بازدید از محورهای اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه حل های کسب و کار» و «زندگی دیجیتال» در دیدار با حمید بهروزی قائم مقام مدیرکل همال اول، دغدغه ها و صحبت های مدیران حمال را نیز بررسی کرد. دارم گوش میدم.

در این جلسه همچنین بر ایجاد و فراهم آوردن بسترهای توسعه تولید محتوا تاکید شد.

نمایشگاه الکامپ 2023 که از 13 تیرماه آغاز شده بود، امروز 17 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به کار خود پایان داد.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان وجود رگولاتور ارتباطات در کابین مسافر اول

که در تاریخ 2023-06-29 17:19:42 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا