اخبار فناوری و تکنولوژیعمومیفناوری

راهنمای حمل و خرید مستقیم از سایت علی بابا

علی بابا یکی از بزرگترین عمده فروشی‌های آنلاین چینی است که به خریداران این امکان را می‌دهد تا از طریق بستری مطمئن، به تنوعی عالی از محصولات دسترسی داشته و آن‌ها را با قیمت‌های رقابتی تهیه کنند. یکی از چالش‌های اصلی در کار با این فروشگاه، شیوه خرید کالاها و حمل آن‌ها به داخل ایران است. اگر شما هم در این زمینه سوال دارید، تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید.

علی بابا ؛ فروشگاهی بزرگ با فرصت سودآوری فراوان

علی بابا بیش از ۲۰ سال است که به عنوان یک فروشگاه آنلاین، بستری بسیار جذاب را برای ارتباط تولیدکنندگان با تجار کشورهای مختلف ایجاد کرده است تا آن‌ها بتوانند با واردات کالا از کشور چین، به سودهای بسیار بالا دست پیدا کنند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه، وجود مجموعه‌ای کامل از میلیون‌ها کالا در دسته‌بندی‌های مختلف با تنوعی بسیار عالی و قیمت‌های پایین است.

فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید یا یک فروشگاه کوچک، چرا که در علی بابا می‌توان تقریباً هر محصولی را در دسته‌بندی‌های مختلف با کمترین قیمت تهیه کرده و علاوه بر فعالیت به صورت خرده فروشی، به عنوان یک پخش‌کننده نیز این محصولات را ارائه کرد.

از آنجا که قیمت بسیاری از محصولات موجود در بازار، دست اول نیستند، فروشندگان می‌توانند با واردات مستقیم کالا از چین و خرید از علی بابا ، سود بسیار زیادی را از فروش محصولات مختلف کسب کنند.

با توجه به تحریم‌های موجود بهتر است بدانید که خرید از علی بابا چالش‌های مخصوص به خود را دارد و اگر تجربه و تخصص کافی در انجام این کار نداشته باشید، سرمایه خود را از دست خواهید داد. در آن سو، افرادی که سراغ شرکت‌های معتبر برای انجام کارها می‌روند، می‌توانند خیلی سریع به سودهای بسیار کلانی دست پیدا کنند.

خرید مستقیم از تولیدکننده و حذف واسطه ها در علی بابا

راهنمای حمل و خرید مستقیم از سایت علی بابا

یکی از بزرگترین مزایای خرید از علی بابا، حذف واسطه‌ها و تهیه مستقیم کالا از کمپانی تولید کننده است. شما با ثبت نام در این فروشگاه آنلاین می‌توانید به صورت مستقیم با خود تولیدکنندگان در ارتباط بوده و محصولات دلخواه را با شرایط اختصاصی خودتان تهیه کنید. عموما تولیدکنندگانی که در علی بابا فعالیت دارند، با افزایش تعداد محصولات درخواستی، هزینه نهایی را کاهش می‌دهند تا حاشیه سود خریدار نیز به صورت کامل تضمین شود.

راه‌های مختلفی برای خرید کالا و پرداخت هزینه‌ها وجود دارد که استفاده از حساب‌های بین‌المللی مانند پی پال، یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از درگاه رسمی و معتبر علی پی، مبلغ سفارشات خود را در امنیت کامل پرداخت کنند. علی بابا همچنین به سراسر دنیا ارسال دارد.

برای آن دسته از کاربرانی که فاقد کارت بازرگانی هستند یا به واسطه تحریم‌ها امکان پرداخت پول به صورت بین المللی را ندارند، شرکت‌های بازرگانی می‌توانند نقشی مهم را ایفا کنند. توجه داشته باشید که تهیه کالا از چین از طریق این شرکت‌ها به معنی واسطه‌گری آنها و شراکت در سود نیست. عمده شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند، مانند وانیکس، کارمزد خدمات خود را دریافت می‌کنند و خبری از شراکت در سود محصولات فروش محصولات نخواهد بود. این در حالی‌ست که بسیاری از واردکنندگانی که قبول به خرید کالا از کشورهای خارجی می‌کنند، شرایط مخصوص به خود دارند تا در سود حاصل از فروش کالا نیز سهمی داشته باشند.

شیوه حمل کالا از علی بابا چگونه است؟

راهنمای حمل و خرید مستقیم از سایت علی بابا

علی بابا تمامی کالاها و سفارشات را از طریق سرویس‌های پستی بین‌المللی به سراسر دنیا ارسال می‌کند. ارسال کالا از کشور چین و فروشگاه علی بابا به دو صورت هوایی و دریایی انجام می‌شود. در ارسال هوایی، مدت زمان ارسال کالا بسته به تعداد و حجم محموله بین ۱۰ تا ۱۵ روز یا حتی بیشتر متغیر است؛ در حالی که در ارسال دریایی، مدت زمان رسیدن کالا به دست مشتری می‌تواند از یک ماه نیز فراتر رود. البته نباید فراموش کرد که ارسال هوایی هزینه بالاتری دارد، در حالی که استفاده از کشتی‌ها و ارسال از طریق دریا هزینه‌های نهایی تجار را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد.

شیوه فعالیت وانیکس به صورت Door to Door است؛ بدین معنی که تمامی سفارشات از کارخانه مورد نظر در چین دریافت شده و بعد از طی کردن مراحل بسته‌بندی و نظارت کارشناسان مجموعه، درب انبار شما در داخل ایران تحویل داده خواهد شد.

در کنار روش مستقیم، وانیکس امکان ارسال کالا به صورت غیر مستقیم را نیز دارد. در این روش، سفارشات بعد از دریافت در کشور چین، راهی دبی شده و از آنجا به صورت ته لنجی به سمت ایران فرستاده می‌شود. باید اشاره کرد که این روش علاوه بر امنیت بالا، هزینه‌های نهایی مربوط به گمرک را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

سخن پایانی

وانیکس سال‌هاست که در زمینه واردات کالا و خرید عمده از فروشگاه‌های معتبر خارجی در کشورهایی مانند امارات و چین فعالیت دارد و می‌تواند کارهای مربوط به واردات کالا را به صورت صفر تا صدی برای شما انجام دهد. برای اطمینان بیشتر تجار، یک چک تضمینی به مبلغ کل سفارش نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا اگر به هر دلیلی سفارش شما آسیب دیده یا به دست شما نرسد، امکان دریافت خسارت را داشته باشید.

کارشناسان وانیکس در کنار پشتیبانی کامل، در تمامی مراحل خرید از جمله انتخاب کالا متناسب با نیاز بازار، پیدا کردن فروشندگان معتبر و تاییدشده، ارسال و دریافت کالا در ایران در کنار شما خواهند بود. برای اینکه بهترین تجربه از واردات کالا برای شما رقم بخورد، توصیه می‌کنیم که قبل از هر کاری با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان، مشاوره‌های لازم برای انجام درست کارها ارائه شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا