اخبار ارز دیجیتال

میلیاردهای آن‌چین: بررسی بزرگترین سبدهای دارای ویتالیک بوترین تا ساتوشک نا

بیت کوین و بلوک چینی نحوه نگرش ما به پول را متحول کرده است. این فناوری، به طور کامل از سرک‌کشیدن به زندگی افراد مالی را تشکیل می‌دهد. اکنون به جاي جست‌وجو در پرونده‌هاي کميسيون آمريکا يا ليست‌هاي مجلّره فو وانيد سبد داراي سرمايه‌گذاري‌ها را به‌شکل آن‌چين يا درون‌شبکه‌اي بررسي کنيد.

به گزارش بلوک‌ورکس، اگر چه تعداد میلیون‌های ارز دیجیتال بسیار است، اما اکثر آن‌ها، 4 4 و فقط با کیف پول خود در شبکه بلوک‌های چین می‌شوند. با این حال، چند غول این صنعت، سبد دارایی‌های خود را بدون روتوش برای همگان آشگان آشگان تدمگان تدمگان آشگان تدمگان تدمگان آشگان.

ویتالیک بوترین؛ بنیانگذار اتریوم

ویتالیک بوترین در سال 2021 (1400)، زمانی که اتریوم برای اولین بار از 3000 دلار به‌عنوان جوان‌ترین میلیاردر ارز دیجیتال جهان انتخاب شد. اگرچه داده‌های آن‌چین نمی‌توانند نام «جوان‌ترین میلیاردر ارز دیجیتال» را تأیید به نظر می‌رسد ارقام منتشرشده از موجودی او را تأیید می‌کند.

Arkham Intelligence اه مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) حدود ۲میلیارد دلار ارزش داشت. دور از انتظار نیست که اتریوم حدود نیمی از این دارایی‌ها را تشکیل دهد. اما، ارزش دارایی‌های بوترین بسیار بیشتر از این بود، آن هم در بحبوحه آشتیاق افراط ذاران به میم کوین‌هایی الهام‌گرفته از دوج کوین.

سبد دارایی دیجیتال بوترین در اوج ارزش خود (مه ۲۰۲۱).

طرفداران و منتشرکنندگان خوش‌شانس این میم کوین‌ها شاهد پرشدن آدرس‌های اترایوم قادیر هستند که این توکن‌های غیرقابل به پول نقد تبدیل می‌شوند. این گونه از بازاریابی چریکی است که هدف آن فریب ناظران است.

در نتیجه، در ۱۲ ماه ۲۰۲۱ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰)، سبد ارزهای دیجیتال بوترین بیمش ی.

شیبا اینو حدود ۱۷.ناتوان میم کوین دیگری از جمله آکیتا (AKITA) و هاسکی (HUSKY) نیز داشت. به‌دنبال سقوط ناپذیر قیمت‌با، ارزش‌های دارای ارزش‌های بوترین به‌میزان قات هش شی و او هر چیزی را که باقی مانده بود به صندوق امداد کوید هندوستان اهردا ک.

در حال حاضر، بوترین حدود 484 میلیون دلار ارز دیجیتال را در آدرس‌های منتسب به مخاد نین د که تقریباً تمام آن را اتریوم می‌دهد. گزارش آرکام اینتلجنس نشان می دهد که بوترین طی این سالها، ۷۴ میلیون دلار ارز یان دیال رافیهایی از جمله کراکن و کوین بیس منتقل کرده است.

جد مک کالب همبنیان‌گذاران ریپل

تمام میلیاردها دلار ارز دیجیتالِ جد مک‌کالب، تقریباً در طول یک دهه به فروش رسیده است.

تا سال گذشته، ریپل لبز یک جریان ثابت از ریپل را به آدرس شناخته شده «تاکو استکم استند» ارسال می‌شود و او متعاقباً آن توکن‌ها را در بازارهای عمومی می‌فروخت.

ریپل در ابتدا نگران این بود که مک‌کالب چقدر سریع به‌دنبال فروش پاداش بنیانان‌گش در مجموع به ۹میلیارد ریپل به ارزش ۵۴ میلیون دلار در زمان تسویه‌(حدود ۴.۲ میلیون دلار) می‌رسید.

این توافقنامه، قوانین سختگیرانه‌ای درمورد ریپل دریافتی مک‌کالب درال طرال طرال ه از ۱۰۰۰۰ دلار در هفته در سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شد و به ۲میلیارد ریپل (۸۴۴میلیوسال) دلاسال دلاسال ۲۰۲۰ می‌رسید.

میلیاردهای آن‌چین: بررسی بزرگترین سبدهای دارای ویتالیک بوترین تا ساتوشک نا
فروش ریپل‌های مک‌کالب در سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید.

پس از گرفتن آخرین دریافتی در اواسط سال ۲۰۲۲، اکنون موجودی ریپل آدرس تاکو استان فر است.

ویل آلرت (هشدار نهنگ) تخمین زده است که مک‌کالب در طول ۸ سال حدود ۵.۷ میلی‌ارد ریپلخته از آن‌ها به ۳.۱ میلیون دلار می‌رسد. این شرکت دریافت کرده است که مک‌کالب ریپل‌های خود را با قیمت متوسط ​​0.55 دلار به ازرای ه ود 19درصد بالاتر از قیمت کنونی این ارز دیجیتال فروخته شده است.

یک فوربز کنونی دارای ارزشهای مککالب، یکی از بنیانگذاران ریپل و هم، نانی ب ریپل یعنی استلار را 2.4 میلیون دلار تخمین زده است.

جاستین سان؛ بنیانگذار ترون

ارزش دارایی های سان در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰)، در اوج خود ۶.۳ میلیون دلار بود.

این رقم، جاستین سان را مانند چیپ ویلسون (Chip Wilson)، بنیان‌گذار لولولمون و آندریاس هالورسndreas آندریاس هالورسndreas وایکینگ گلوبال در میان ۵۰۰ میلیاردر ثروتمند جهان قرار می‌داد.

سان به انحطاط شهرت دارد و بررسی سبد دارایی های او در اوج ارزش این نگاه را تأئید مید.

زمانی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح خود نزدیک می‌شد، حدود 5دد 95 دارایی‌های او برای کسب سود در پروتکل‌های وامدهی آوی و کِرو بودند. از جمله ۲.۶۳ میلیون دلار یواس‌دی کوین، ۴۷۸.۲۵۰ رپد اتریوم به ارزش ۱. ۰۰ بیت کوین به ارزش ۵۴۵ میلیون دلار.

میلیاردهای آن‌چین: بررسی بزرگترین سبدهای دارای ویتالیک بوترین تا ساتوشک نا
سبد دارایی دیجیتال سان در آوریل ۲۰۲۳.

امروز، آدرس کیف پولی که به سان نسبت داده می‌شود ۸۵۸میلیون دلار ارزش دارد. بخش عمده این دارایی‌ها را ۳۰۳،۶۶۰ لیدو استیکد اتریوم (STETH – اتریوم سهام‌رذاری‌شد٪ یدو) به ارزش ۵۸۰ میلیون دلار و ۱۶۰ میلیون دلار یواس‌دیدی، استیبل کروین وابستت ۴ کیل می‌دهد. او همچنین دارای ۲۳۷۲۴ اتریوم به ارزش ۴۶. یون دلار است.

سان یک معامله‌گر فعال است. داده‌ها نشان می‌دهد که او طی سال‌های گذشته، 22. ختلف ارسال شده است که بیش از نیمی از آن‌ها به بایننس اختصاص داده است.

ساتوشی ناکاموتو، سایر میلیاردهای ناشناس

تخمین می‌زند که ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس و اسرارآمیز بیت‌کوین در سالعیال یها این دیجیتال را بین ۶۰۰۰۰۰ (حدود ۶.۷۵ میلیون دلار) تا ۱.۱ میلیون بیت‌کوین. رد دلار) ساخته است. سپس همه این بیت کوین‌ها را در صدها آدرس پخش کرده است تا ردیابی مستقیم آن وجاود آن وجاوده شوار شود.

اگر این تخمین درست باشد، ناکاموتو در میان ۵۰ میلیاردر برتر جهان جایی پاییرن‌تر از آ rtheimer)، رئیس شنل (Chanel) جای می‌گیرد.

آدرس معروف «وان‌فیکس» (1Feex) یکی دیگر از برجسته‌های برجسته آن‌چین است. این آدرس از مارس ۲۰۱۱ (اسفند ۱۳۹۸)، زمانی که توسط بازار سیاه آنلاین «سیلک روسد» راس اروسیرد lbricht) کنترل می‌شد، نزدیک به ۸۰ هزار بیت کوین به ارزش ۲.

اعتقاد بر این است که شخص مرتبط با هک سیلک رود به آدرس وان‌فیکس دسترسی دارا، اگا ی مالکیت این بیت کوین‌ها می‌تواند بار دیگر پای پلیس را به این پرونده باز کند.

با این حال، این موضوع مانع از آن نشد که کریگ رایت، خالق خودخوانده بیت کوین، در حال حاضر، آه‌های خود در سال گذشته، این ادعا را مطرح می‌کند که مالک این وجوه است.

تعداد بیت کوین که با صرافی‌های ارز دیجیتال و سازمان‌ها مرتب‌سازی می‌شوند، به کمتر از یک میلیارد دلار می‌رسد. با توجه به اتراسکن نیز عجیب است که در حال حاضر هیچ یک از افراد غیرمنتسا3 اوی یک میلیارد اتر یا بیشتر از این مقدار نیست.

میلیاردهای آن‌چین: بررسی بزرگترین سبدهای دارای ویتالیک بوترین تا ساتوشک نا
جدول توزیع بیت کوینهای درگردش بر اساس موجودی کیف پول.

مدیر کوین بیس و سایر میلیاردرهای آف‌چین

میلیاردهای ارز دیجیتال که بخش عمده‌ای از ثروت خود را به‌شکل آف‌چین (بیرون از شک ز ارز دیجیتال) ذخیره می‌کنند نیز شایسته توجه هستند.

داده‌های آرکام اینتلجنس نشان می‌دهد که برایان آرمسترانگ، یکی از بنیان‌گذاران وین بیس، در حال حاضر حدود 50000 دلار در آدرس‌های شناخته‌شده خود نگهداری می‌دهد، یباً تمام آن را تشکیل می‌دهد.

ارزش سبد دارایی آرمسترانگ در اوج خود در اوایل فوریه (بهمن) ۱.۲۳ میلیون دلار بود ملاه ع ز توکن dydx، توکن بومی یک صرافی غیرمتمرکز به همین نام، تشکیل شده بود. فوربز ارزش خالص دارایی‌های آرمسترانگ را ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرده است.

مارک کوبان، مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس و حامی فعال ارزهای دیجیتال، حدود ۴میلیال جیتال دارد که یواسدی کوین بیش از نیمی از آن را تشکیل می دهد و لیدو استمیری ه تریوم نیز بخشی از آن هستند.

ارزش‌های سبد دارایی‌ها دیجیتال کوبان در اوت (مرداد) گذشته به ۷.۱۶ میلیون دلار رسید که یواس‌دی کوین‌هایی تشکیل می‌داد که در پروتکل آوی قفل شده بود.

اتریوم، ایپ کوین، اتریوم نیم سرویس و رَریبل توکن‌هایی هستند که بقیه دارایی‌ها هستند. فوربز ارزش خالص دارایی‌های کوبان ۵.۱ میلیون دلار را می‌کند.

مطمئناً میلیاردها هم مثل چانگ‌پنگ ژائو، سرور بایننس، این حوزه وجود دارد، اطلاعات دقیق و مشخصی از آدرس‌های به آنها وجو ندارد و می‌تواند برخی از نام‌های شناخته‌شده فعال در این فضاهای دارای ناشناخته‌ها باشند که کسانی از آنها باشند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا