اخبار روز سینما

بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل کیست ؟ اگر شما هم کنجکاو دانستنیهای زندگی خصوصی و بیوگرافی هانده ارچل زیبا و جذاب ترکی هستید، در نوشتار جدید پی ام آپلود بازیگر همراه ما باشید.

خب اول از همه نظرتون در رابطه با بیوگرافی هانده ارچل چیه؟ کمی با این بازیگر جذاب ترک که لقب زیباترین بازیگر زن را هم آشنا می کند. هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال دختران آفتاب، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

این به زودی در سریال درام که برای شبکه فاکس بازیگر آماده می شود به ایفای نق ش پرداخت. در این سریال با بورک دنیز که در گذشته نیز با او همبازی بود، پارتنر خواهد شد. نام سریال “دو غریبه” است. در تابستان 1402 نیز فیلمبرداری سریال جدید هانده ارچل برای دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. در این سریال رویایی هانده نقش یک پری دریایی را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید:

کامل‌ترین فهرست از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های هانده ارچل

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

حقایق پنهان هانده ارچل

هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی شهرت تاثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی در سری ال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

شایعات و اخبار درباره هانده ارچل و دوست پسرش

درباره زندگی خصوصی هانده ارچل بازیگر جذاب ترک چه میدانید؟
بیوگرافی هانده ارچل

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند.

مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چ زودتر صحت پیدا کند.

هانده در سال ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار می شود به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن معروف شناخته شده است. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت. قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

درگذشت پدربزرگ هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هانده ارچل

اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را می‌توان به سریال دختران آفتاب نسبت داد. در این سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی در این نقش باعث شد تا به شهرت فرا وانی برسد. هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه ای مشهوری همبازی است که می توانم به پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم چلیکل و حسام اشاره کرد.

این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت کرده و هانده در آن نقش دختری به نا م کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند. یکی از رویاها و آرزوهای هانده ارچل این است که بتونه روزی با ستاره‌های معروف یا سلبریتی‌های هالیوودی مانند لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ همبازی شود و از علاقه مندی‌های هانده ارچل می‌شود به مسافرت و خوانندگی اشاره کرد.

این بازیگر عقیده دارد که اینستاگرام ابزاری برای ارتباط با کل دنیا است و به مردم ا جازه می دهد تا او را همان طور که هست. ببینند و خودش هم عقیده دارد که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی شان را نشان دهند.

هانده را در روز روبروی آینه می‌کند و با خودش می‌کند و عقیده دارد که این 10 دقیقه طلایی است و تایمی است که در طول روز به خود اختصاص می‌دهد و در مورد هر چیزی صحبت می‌کند.

زندگی خصوصی هانده ارچل
آیا هانده ارچل فارسی بلد است

زمانی که از او پرسیده شد که آیا هیچ حساب فیکی در شبکه‌های اجتماعی دارد یا خ یر، شروع به خندیدن کرد و گفت:

حساب فیک ندارم و اصلاً نیازی هم به آن پیدا نمی کنم، زیرا هر کاری را که بخواهم به حساب خودم انجام دهم.

هانده ارچل بین دوآ لیپا و بیانسه، بیانسه را انتخاب می‌کند. حتی به کنسرت او هم رفته و عقیده دارد که بیانسه اعجاب انگیزترین و خارق العاده ترین است. حیوانات زیادی به حیوانات دارند و از آن حمایت می‌کنند و سگ حیوان موردعلاقه او است.

عکس های هانده ارچل در استخر

هانده ارچل کیست
هانده ارچل کیست

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

آیا هانده ارچل مسلمان است؟

بله

آیا هانده ارچل فارسی بلد است ؟

در حد چند کلمه

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا