اخبار روز سینما

زایمان هانده ارچل [+ویدیو] – ریمینولود

ویدیوی حظه زایمان هانده ارچل در سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن سوژه فضای مجازی شد و خیلی از پیشکسو ت ده را نقد کردند.

صحنه زایمان آدا یلدیز کاراکتر سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن، با بازی هانده ارچل بازتاب عمیق‌اشی. زایمان هانده ارچل در این سریال به قدری افتضاح و غیر قابل باور بود که بسیاری از پیشکسوتان ترکیه این را کردند.

حاملگی هانده ارچل در تو درم را بزن برای دومین بار به این صورت بود که در یک طبیعت به صورت عملی زایمانش فرا . سناریو اینطور نوشته شده است که ادا یلدیز را به بیمارستان نمیرسانند و بدون دردل میل خ رایش زیاد بچه به دنیا میآید.

بیشتر بخوانید:

متنوع‌ترین استایل‌های هانده ارچل (Hande Erçel)

تصاویر لو رفته از چهره بدون میکاپ هانده ارچل

زایمان هانده ارچل

زایمان غیرقابل باور هانده ارچل

ویدیویی از تمسخر صحنه زایمان ادا یلدیز در سریال تو درم را بزن توسط بسیاری از ازرا٩ارض زی و مورات سونر (منتقد طناز ترک) منتشر شده بود، اما به تازگی یکی از پیشکسوتان یر ت نیل شاملی اوعلو صحنه زایمان هانده ارچل را سوژه کرد .

عایشه نیل از این صحنه انتقاد کرد و گفت:

این شوخیه؟ اینا از هیچی خبر نداره. آرایششون هم اصلا خراب نشده موقع زایمان. اینطوری زایمان می کنند؟

ویدیوی نقد صحنه حاملگی هانده ارچل در تو درم را بزن را ببین:


خلاصه سریال تو درم را بزن

تو درم را بزن یا تو در خانه‌ام را بزن (به ترکی استانبولی:Sen Çal Kapımı) که در شبکه‌ی ام‌أ ام‌۳ با نام عشق مشروط پخش می‌شود، یک سریال تلویزیونی کمدی‌عاشقانه، ساخت ترکیه است که ضامن اف یاپیم رسیده است و اولین آن است. قسمت از آن در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه پخش شد.

کرم بورسین و هانده ارچل در نقشهای اصلی این سریال حضور دارند. این سریال در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ متشکل از ۵۲ قسمت به پایان رسید. ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولمات (که) بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده روبرو می‌شود.

سركان بولات به دليل يك سلسله مشكلات شخصي مي‌خواهند كه شخصي را دنبال كند كه اگر به‌مدت بازي مي‌كند، پيشنهاد مي‌كنم كه دو ماه نقشي را به نامزد آن روبازي كنيم، ً رايگان بورسش را به آدا مي‌دهد، چرا كه ابتدا به دليل وجود دارد. تنفرش از سرکان این پیشنهاد را می‌کند، اما با توجه به شرایط لازم برای پذیرش شرایط سرکان سرکان سرکان شرایط سرکان . سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه پرشور و تجربه‌برانگیز را می‌توان کرد همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا