اخبار روز سینما

ماجرای کامل رابطه مایا قربانی نوه گوگوش با رپر شیطان پرست [فیلم و عکس‌های +18]

ماجرای کامل رابطه مایا قربانی با رپر شیطان پرست این روزها که لو عکس رفتن‌های لختی مایا قربانی در فضای مجازی بازتاب داشته، جنجالی شده است. جریان ارتباط کاردو و مایا قربانی چیست؟

کاردو یکی از خوانندگان معروف و مشهور کورد تبار است که مدتی است در سبک رپ فارسی فارسی فعفی آغاز کرده است، زیرا او به عنوان یکی از رپران نسل چهار یاد می‌شود که به دلیل صدای خساص وک ‌اش به شهرت و معروفیت زیادی رسیده و در نسل جوان. طرفداران زیادی آورده است.

ماجرای کامل رابطه مایا قربانی نوه گوگوش با رپر شیطان پرست جنجالی شد

نوه گوگوش و کاردو چه رابطه ای دارد؟

مایا دختر کامبیز قربانی پسر گوگوش می‌باشد و ۱۷ سال سن دارد و در حال حاضر در خارج از مریکا زندگی می‌کند. این دختر سعی می کند که از اسم و رسم مادربزرگش در منطقه مدلینگ برای پا کند استفاده می کند. هر چه هیچ شباهتی با مادربزرگش ندارد و بیشتر شباهت او با مادرش است. پدر یا کامبیز حاصل ازدواج اول گوگوش با محمود قربانی می‌باشد بعد از آن گوگش رادی اف دواج کرده و طلاق گرفته است.

ارتباط کاردو و مایا قربانی
ارتباط کاردو و مایا قربانی

از آن جایی که Kaardo نسبت به سایر رپران ایرانی سبک خاص و متفاوت دارد و همیشه چهره اش ی‴ د، برخی از افراد بیان کرده اند که Kaardo به دلیل نوع لباس پوشیدن و یا طرز تفکرش و متن ش گ یطان پرست است.

رابطه کاردو رپر و مایا قربانی

رابطه کاردو رپر و مایا قربانی
رابطه کاردو رپر و مایا قربانی

اما سوال اساسی این است که رابطه عاشقانه مایا نوه گوگوش با کاردو چگونه است؟ آیا این رابطه عاشقانه بوده یا شایعه‌ای بیش نیست؟! فحاشی مایا قربانی نوه گوگوش به کاردو رپر ایرانی حقیقت دارد؟ مثلا:

مایا قربانی:

من عاشق ریکی یانگم

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/ماجرای-کامل-رابطه-مایا-قربانی-نوه-گوگو/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا