اخبار روز سینما

مراسم پوستر جشنواره کن 2023 منتشر شد !

پس از اینکه اسامی همه فیلم‌های جشنواره کن در فضای مجازی منتشر شد، صبرح امروززی هل ت از مراسم پوستر جشنواره کن 2023 رونمایی کرد.

پس از انشار فیلم‌هایی که به حشنواره کن راه پیدا می‌کنند، پوستر رسمی کن 2023 بامداد امروز، تحت عنوان خبر پوستر مراسم کن به انتشار سید و سروصدای زیادی را داشت.

پوستر جدید جشنواره کن 2023 یکی از جذاب‌ترین پوسترهای این مراسم در چند سال اخیر به‌شمار می‌رفت که حواشای حواشای حواشای مراه داشت.

مراسم پوستر جشنواره کن 2023 منتشر شد !

جشنواره کَن یا همان Festival de Cannes جشنواره فیلم سالانه است که در کن فرانسه برگزار می شود. این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلم یراجری بی‌سالی شی فیلم‌های جدید از تمامی ژانرهای فیلم از جمله مستند به‌شمار می‌آید. كن در سال 1946 ارزيابي شد. این رویداد هر ساله در ماه مه در جشنواره ها و کنگره ها برگزار می شود.

هفتادوششمین دوره جشنواره فیلم کن از ۱۶ تا ۲۷ ماه ۲۰۲۳، ۲۶ اردیبهشت تا ۶ خیاش پا می‌شود. امسال با فیلم زندگینامه‌ای ژان دو بری Jeanne du Barry اثر مای‌وِن، افتتاح خواهد شد.

در ادامه می‌توانید پوستر جدید جشنواره کن 2023 را ببینید:

پوستر مراسم کن

مراسم پوستر جشنواره کن 2023
پوستر رسمی کن 2023

تاریخچه جشنواره فیلم کن به دهه ۳۰ بازمی‌گردد، که ژان زای، مزیلشم آمو فرانسه با حمایت و آمریکا تصمیم گرفت در واکنش به نفوذ دولت‌های فاشایست آلاسای ر انتخاب فیلم‌های جشنواره یونیز، جشنواره سینمایی راه‌اندازی کنند. فیلم کن برای اولین بار در شهر کن در جنوب فرانسه در ۱۹۳۹ برگزار سپتامبر شد ن تا پایان جنگ جهانی دوم برگزاری این جشنواره برگزار می شود.

فیلم کن در سال 1946 با حمایت وزارت امور خارجه فرانسه بار دیگر راه‌اندازی شد که ماهیت اصلی شکل‌گیری آن جشنواره با جشنواره ونیز بود، اما مقامات این دو فست یو پنهان پذیرفتند تا هر دو فستیوال در سال‌های متمادی را جشن گرفته و گرامی بدارند. .

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا