اخبار روز سینما

عکس: استوری جنجالی مهراب قاسمخانی با طرز بیانی عجیب

به تازگی استوری جنجالی مهراب قاسمخانی با طرز بیانی عجیب توجه زیادی جلب کرد. در ادامه می‌توانید استوری انتقادی مهراب قاسمخانی را ببینید.

عکس استوری جدید مهراب قاسمخانی در حال بازنشر شدن در فضای مجازی می‌باشد. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات انتقاد جنجالی مهراب قاسمخانی در اینستاگرام بپردازیم. مهراب قاسمخانی نزدیک به دو سال یش از شقایق دهقان جدا شد. بعد از جدایی از همسرش شایعه ازدواجش با مارال فرجاد در کل فضای مجازی پخش شد که ایا سند و بازیگر این شایعات را تائید نکرد.

استوری جنجالی مهراب قاسمخانی با طرز بیانی عجیب

مهراب قاسمخانی

مهراب قاسمخانی فعالیت جدی در صدا و سیما در سال ۱۳۷۸ و با برنامه «ببخشید؟» که برنامه های طنز به کارگردانی مهران مدیری آغاز شد. اما به گفته خود اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گرداند. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یارید رسان.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسراٌ همسراٌ همسراٌ ن، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند. پس از مدتی در پاییز و زمستان 1384 از فیلمنامه‌نویسان شب‌های برره او ساب 51 مظفر به پایان رسید.

کار بعدی در تلویزیون نیز مجددا همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سری هره او به کارگردانی نوروزی مهران مدیری بود که از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت. یکی از موفق ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود کان ۩ه ۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

استوری انتقادی مهراب قاسمخانی

وزیر ارشاد اخیرا اشاره کرده است که هنرمندانی که پشیمانی می‌گویند، فضای کار براه‌ها آنها بودند. مهراب قاسم‌خانی که به استوری‌های انتقادآمیزش جدیدا معروف است، به این اظهارات و کنش نشان داده شده است.

برای اطلاعات بیشتر:

استوری جنجالی مهراب قاسمخانی با طرز بیانی عجیب
استوری مهراب قاسمخانی

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا