اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

ما شریک اول را به عنوان بهترین سرمایه گذار در زمینه نوآوری معرفی می کنیم

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

به عنوان یک سرمایه گذار خطرپذیر از اولین گروه همتا، Harak Awl به تأثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی تبدیل شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) از روز گذشته (29 اردیبهشت ماه 1402) در حاشیه رویداد اینوتکس 2023 آغاز شد که طی آن حامیان مالی اصلی دانش- زمینه های مبتنی بر شناسایی شد.

برندگان این رویداد در بخش‌های «بانک‌ها»، «پارک‌های علم و فناوری»، «صندوق‌های پژوهش و فناوری»، «سرمایه‌گذاران»، «سکوهای تامین مالی جمعی»، «نرم‌افزارهای اعتباری»، «شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری برتر» و بی خطر”.

در نهایت پس از طی یک فرآیند ارزیابی و راستی آزمایی چند مرحله ای بین 120 بازیگر اصلی که با همکاری معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و ریاست جمهوری و نهادهای اجرایی از جمله انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر کشور انجام شد، برندگان پی ام آپ شدند.

در این مراسم که با حضور هاشم آقازاده معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، علیرضا دلیری دبیر شرکت فینوتکس، امید رضایی فر معاون علمی و فناوری و مهدی صفری نیا رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد. حامیان مالی اصلی و سرمایه گذاران در حوزه های دانش مبنای قدردانی قرار گرفت.

در این رویداد شرکت «حرکت اول» به عنوان «بانفوذترین سرمایه گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی» به عنوان هلدینگ سرمایه گذار خطرپذیر گروه عالی پی ام آپ و از محمدمهدی عباسخانی مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.

این هلدینگ سرمایه گذاری در سال 1396 با ماموریت تقویت اکوسیستم دیجیتال کشور و سرمایه گذاری در شرکت های رده متوسط ​​و بالا در زمینه های آموزشی، رسانه ای، تبلیغاتی، گردشگری، مالی و بیمه ای، تجارت الکترونیک در حوزه سلامت و … تشکیل شد. فناوری های نوآورانه . .

گفتنی است، میاره، فلای تودی، جاجیگا، آچاره، مکانیک مکانیک، پولسب، نت باکس، آلا و دیدیمون بخشی از سبد سرمایه گذاری هامار اول هستند.

همچنین در بخش شتاب‌دهنده، شتاب‌دهنده «هاب اصفهان» که جزو اولین شتاب‌دهنده‌های حرکتی است، به عنوان شتاب‌دهنده برگزیده اهدا شد.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان ما شریک اول را به عنوان بهترین سرمایه گذار در زمینه نوآوری معرفی می کنیم

که در تاریخ 2023-05-10 16:40:09 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا