اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

پیشگام بودن همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تقدیر مدیران بانکی از این مجموعه/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، جمعی از مدیران بانکی کشور امروز با حضور در نمایشگاه الکامپ با محصولات دیجیتال اپراتور پیشرو ارتباطی کشور آشنا شدند و درخواست استفاده از راهکارهای هوشمند اپراتور پیشرو تلفن همراه را داشتند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین روز از نمایشگاه الکامپ 2023 در حالی برگزار شد که چهره هایی از صنعت بانکداری کشور مانند هیئت هایی از بانک های ملی و سپه نیز به همراه اول دعوت شده بودند. . گروه حاضر در غرفه 35 نمایشگاه بین المللی در تهران حضور داشتند.

در یک بازدید امروز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲، آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، از غرفه همراه اول دیدن کرد. حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه‌اول، در این بازدید به ارائه سرویس‌ها و پلتفرم‌های دیجیتالی که برای بانک‌ها کاربردی هستند، پرداخت.

مدیر عامل بانک سپه قبل از سرویس Cloud Switchboard که یک سیستم مرکز تماس مبتنی بر ابر است که می تواند با یکپارچه سازی، چابکی و انعطاف پذیری در ارائه خدمات مرکز تماس را همراه با مدیریت بهینه تماس های ورودی و خروجی سازمان فراهم کند. سیستم های مختلف سازمان بدون وابستگی به مکان و زمان ابراز علاقه کردند و گفتند که این خدمات می تواند هزینه های کلی بسیاری از سازمان ها را کاهش دهد.

محصول «پیامک مکان‌محور» یک سرویس بر مبنای تشخیص مکان لحظه‌ای کاربران در شبکه‌های ارتباطی سلولی است که می‌تواند باعث کاهش تخلفات و کلاهبرداری‌ها شود. این سرویس به گونه‌ای به مدیران بانک سپه معرفی شد که آنان نیز به آن علاقه‌مند شدند.

همچنین، در این بازدید، همراه اول به خاطر پیاده‌سازی سرویس‌های هوشمند «ردگیری و مانیتورینگ کانتینری» و نقش آفرینی در حوزه «اپراتوری انرژی» تقدیر شد.

علاقه مندان می توانند به درگاه این رویداد به نشانی مراجعه کنند https://mci.ir/elecomp بازدید کنید.

 

به نقل از سایت انتخاب

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا