اخبار روز سینما

فروش موفق قسمت سوم مجموعه‌ فیلم Ant-Man در اولین روز اکران

تریلر فیلم M3GAN منتشر شد: این فیلم یک ربات هوش مصنوعی کودک را می کند که در واقع جانی تشنه به خون است. این فیلم از «بلوم‌هاوس پروداکشنز پروداکشنز پروداکشنز پروداکشنز» است به به به به به به به خاطر فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش ترسناکش» کانجرینگ» هم بوده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: یک مهندس رباتیک در یک شرکت اسباب بازی کار می کند عروسک انسان را طراحی می کند که قادر است آزادی عمل داشته باشد.

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به: «امی فیلم» بازیگر سریال (شیرینی) صداپیشۀ مگان؛ «الیسون ویلیامز» بازیگر فیلم (خط افق 2020) در نقش «جما» و همچنین «رونی چنگ».

تهیه کنندگی این فیلم به درمان «جیسون بلام» و جیمز وان بوده است. «جرارد جانستون» فیلم را کارگردانی کرده است و نگارش فیلمنامه توسط «آکلا کوپر» به شدت. پخش این فیلم توسط کمپانی «یونیورسال پیکچرز» انجام خواهد شد.

«مارک کاچور»؛ «رایان تورک»؛ «مایکل کلیر»؛ «جادسون اسکات»؛ «آدام هندریکس» و «گرگ گیلریث» تهیه کنندگان اجرای این فیلم اند. مگان قرار در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ در سینما به نمایش در بیاید. می توانید تریلر این فیلم را در زیر این متن مشاهده کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا