اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant منتشر شد

بهترین سریال‌های ترسناک ۲۰۲۲ به انتخاب وبگاه بلادی دیسگاستینگ: وبگاه آمریکاییبلادی دیسگاستینگ» را می توان یکی از بهترین منابع ژانر وحشت در هر زمینه ای دانست. این وبگاه همه اخبار فیلم‌ها، سریال‌ها بازی ها، پادکست ها یا هرچیز دیگری که به وحشت ربط داشته باشد را پوشش می‌دهد. حالا به این وبگاه یک لیست از بهترین سریال ترسناک سال ۲۰۲۲ از دیدگاهی که منتشر کرده است که در این مطلب آن را معرفی می کند.

شاینینگ ویل (دره درخشان)

این سریال پخش خودش را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرد داستان یک خانواده را می‌کند که به یک نفر در شهری کوچک می‌رسد. این سریال به این لحظه امتیاز 6 , از 10 را از 36 هزار بیننده در سایت آی‌امدی‌بی دریافت کرده است.

۱۸۹۹ (۱۸۹۹)

این سریال گروهی از مهاجران اروپایی را روایت می کند که با یک را ترک می کنند و به زندگی می پردازند و وقتی در میان راه با یک کشتی مهاجر دیگر می توانند سفر کنند به یک کابوس می شوند. . این سریال به این لحظه در سایت امتیاز ۷ , ۵ از ۱۰ از ۷۳ هزار بیننده دریافت کرده است.

مصاحبه ای با خون آشان (مصاحبه با خون آشام)

این سریال رمانی به قلم آن رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس رایس این سریال به این لحظه در سایت آیام‌دی‌بی ۷ از ۱۰ را از ۱۲ بیننده دریافت کرده است.

خدمتگزار (خدمتگزار)

این سریال تا به این لحظه در سایت آی‌ام‌دی‌بی ۷ و ۵ از مخاطبینش دریافت کرده است یک زوج را روایت می‌کند که از دست دادن کودکشان، یک عروسک را جایگزین می‌کند.

آنچه در سایه انجام می‌دهیم (آنچه ما در سایه انجام می دهیم)

این سریال چهار خون آشام را روایت می کند که به مدت یک قرن یک جزیره در کنار همدیگر زندگی کرده اند. این سریال به این لحظه در سایت امتیاز ۸ , ۶ از ۱۰ از ۷۹ هزار بیننده دریافت کرده است.

قفسه عجایب (کابینه کنجکاوی ها)

گریمو دلتورو نیازی به معرفی ندارد؛ این سریال توسط این کارگردان بزرگ مکزیکی ساخته شده است ۸ کابوس وحشتناک را در قسمت روایت می کند. این سریال تا به این لحظه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز ۷٫۱ از ۳۹ هزار بینسرده دزار بینسرده.

عشق، مرگ و ربات‌ها (عشق مرگ و ربات ها)

این سریال ثابتی وجود ندارد، این مجموعه از انیمیشن های کوتاهی ساخته شده است که ژانرهای زیادی را پوشش می دهد و تا به این لحظه این سریال در سایت آیامدی بی امتیاز امتیاز ۸ و ۴ را از ۱۷۰ بیننده بیننده دریافت کرده است.

شر (شر)

در این یک روانشناس بالینی زن شکاک به یک در حال آموزش و یک میپیوندد، تا در مورد، جنزدگی و سایر موارد فراطبیعی تحقیق درباره تحقیق. این سریال تا به این لحظه امتیاز ۷٫۷ را از ۲۷ هزار بیننده دریافت کرده است.

چاکی (چاقو)

سریال و شخصیت چاکی نیاز به معرفی ندارد. این سریال دیگر از داستان های این عروسک و ترسناک را روایت می کند که به وجه نباید آن را دست داد. این سریال به این لحظه موفق شده است ۷ و ۳ از ۱۰ از ۲۱ هزار بیننده در سایت آی‌ام‌دی‌بی کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا