اخبار روز سینما

اولین تیزر رسمی سریال Love & Death با بازی الیزابت اولسن منتشر شد

اولین بخش از فصل چهارم سریال دیسی دووم پاترول (گشت عذاب) از ۸ دسامبر از «اچ‌بی‌او مکس» پخش خواهد شد. به همراه خبر یک تریلر جدید از این هم منتشر شده است که شدت مرگبار است و از موجودات آواز خوان.

دو قسمت این فصل در تاریخ ۸ دسامبر از بی او مکس پخس می و بعد از این دو سریال به صورت هفتگی به کار خودش ادامه می دهد و این فصل تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت. بعد از سریال یک اقامت میان فصلی و ادامه این فصل در ۲۰۲۳ پخش می شود که هنوز مشخص نیست برایش اعلام شده است.

دووم پاترول گروهی از آدم ها را روایت می کند که همه آن ها از تجربه یک حادثه وحشتناک ابرانسانی پیدا کرده اند اما در عوض همه آن ها بی بی ریخت شده اند. دووم پاترول گروه از افراد عجیب و غریب با ابرانسانی است که برای مراقبت دنیایی که کاری با آن را نمی کند.

در این جدید این گروه سفر غیر منتظره به آینده خواهد داشت و آنجا با یک سوپرایز ناخوش آیند می شود. آن ها این سفر با خطر خطر می شود و باید یک بار همیشه تصمیم بگیرد که کدام برایشان بیشتر دارد: خوشبختی سرنوشت و سرنوشت چهان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

این سریال یکی از سرگرم کننده ترین سریال های می باشد که در حال پخش هستند. همیشه سریال ابرقهرمانی در طول پخش بیشتر مورد و نقد قرار می‌دهد این سریال را بیشتر از سربلند بیرون آمده است. اطلاعات بیشتر این فصل و اتفاقاتی که قرار است آن بیوفتد، خبری به درز پیدا نکرده است و نظر می آید راهی جز صبر صبر نداریم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا