اخبار روز سینما

خیانت های متمادی جرارد پیکه به شکیرا!/ این بار با یک مدل برزیلی!

جرارد پیکه فوتبالیست سرشناس متهم به ارسال پیام های غیرعادی به یک مدل برزیلی قبل از طلاق از شکیرا شده است!

جرارد پیکه گفته می شود در حالی که هنوز با شکیرا نامزد کرده بود، پیام ها و پیشنهادهای نامناسبی برای سوزی کورتز مدل برزیلی ارسال کرده است.

سوزی کورتز مدل برزیلی افشاگری تکان دهنده ای از جرارد پیکه کرده است.

این خانم مدل اطمینان داده که در آن زمان پیام های غیرعادی از این فوتبالیست دریافت کرده است.

نزدیک به یک سال پس از جدایی شکیرا خواننده و جرارد پیکه بازیکن سابق بارسلونا، کورتز با اتهاماتی مبنی بر اینکه پیکه پیشنهادهای نامناسبی به او داده است، خبرساز شد.

به گزارش مورنینگ تایمز، در زمان جدایی این زوج، آنها از فاش کردن دلیل جدایی خودداری کردند، با این حال، چندین گزارش ادعا کردند که جرارد به شکیرا خیانت کرده است.

این مدل برزیلی به گمانه زنی ها مبنی بر خیانت این بازیکن فوتبال به خواننده کلمبیایی دامن زده و اطمینان می دهد که او در آن زمان به شکیرا چیزی نگفته است.

کورتز در مصاحبه ای اعلام کرد: من به ساندرو روسل، رئیس سابق بارسلونا نزدیک بودم، وقتی پیکه متوجه شد از من شماره تلفنم را خواست و برایم پیام فرستاد.

او افزود: «بعدها، زمانی که او به برزیل بازگشت، حتی برای من پیامی در اینستاگرام فرستاد. او در مورد بازگشت من به اروپا پرسید.

دلیل راز مدل تا امروز!

این مدل اضافه کرد که به دلیل احترام به شکیرا ترجیح داد تا امروز این موضوع را فاش نکند.

با این حال این مدل اکنون تلاش های پدر فرزندان شکیرا برای ابراز علاقه خود را به او فاش کرده است. زمانی که آقای فوتبالیست هنوز با شکیرا نامزد بود.

این مدل همچنین اضافه کرد: “اکنون، همه چیزهایی را که می دانم و تجربه کرده ام به اشتراک می گذارم. او حتی تا آنجا پیش رفت که به من یک جت خصوصی در خارج از لندن پیشنهاد داد.

من فکر می کنم چنین اقداماتی بسیار بی احترامی است و شکیرا قطعاً سزاوار این رفتار نبود.

کورتز ادامه داد که جرارد پیکه گفتگو را با او آغاز کرد و فاش کرد که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها بازیکنان بارسلونا هستند که هرگز با او تماس نگرفته‌اند.

این مدل در مورد این دو فوتبالیست گفت: آنها شوهران برجسته ای هستند و به همسران خود عمیقا احترام می گذارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا