اخبار روز سینما

ببینید: توهین +18 حمید فرخ نژاد حضرت زهرا [+فیلم کامل و جدید]

توهین های حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا . توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) و فیلم واکنش آن به شدت بازتاب داشته است.

 

فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده است بازتاب هیجان‌های را در کل فضای مجازی منتشر کرده است. فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان را می‌توان در ادامه مشاهده کرد.

ببینید: توهین +18 حمید فرخ نژاد حضرت زهرا [+فیلم کامل]

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون آن روی شیطانی خود را نشان داد و ردر ای ساحت مقدس حضرت زهرا اهانت کرد که واکنش‌های بسیاری را همراه داشت.

واکنش به توهین حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا

ببینید: توهین +18 حمید فرخ نژاد حضرت زهرا [+فیلم کامل و جدید]

در پی توهین کثیف و بی‌شرمانه حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران سیران سیران سینما دس حضرت زهرا (س) و مقدسات در صفحه اینستاگرامش با واکنش آیت الله مومنی مطرح شده و از ایشان پاسخ کوبنده‌های را به این بازیگر داده‌اند.

واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) را بیدی:

در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، آیت الله حسین مومنی با روایت روایی حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیماد (علایسه) وید:

دین نداری باش، مرام و وجود داشته، ما نسبت به حضرت زهرا (س) تعصبی تَعَهُم داریا ناموس خود بالاتر می‌دانیم.

حمید فرخ‌نژاد در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری بازی کرده است. اما مهم‌ترین نقش‌هایش را در جایی بازی کرده است که رادی یک ماموریت امنیتی پوشیده است. آخرین سریالی که وی بازی کرده است سقوط در نقش یک امنیتی است که به جنگ داعش می‌رود. قبلاً هم در به رنگ ارغوان و لاتاری این نقش را بازی کرده بود. لاتاری که یادتان هست. در دوبی آن عنصر فاصد را کشت تا گزندی به هموطنش وارد شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا