اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

تاریخ عرضه آیفون 15 مشخص شد! /جزئیات

بعد از گذشت مدتی از شایعات و اخبار مختلف، سرانجام مشخص شد که رونمایی رسمی از آیفون ۱۵ در چه تاریخی صورت خواهد پذیرفت. با اعلام رسمی اپل، این حدث بزرگ در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ یا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. از قبل نیز درباره این موضوع شنیده بودیم، اما اکنون به طور کامل به این واقعیت اطمینان داریم.

پس از مدت ها انتظار و انتشار اخبار و شایعات مختلف، بالاخره از زمان رونمایی رسمی از سری آیفون 15 مطلع شدیم، طبق اعلام رسمی اپل، این رویداد بزرگ در تاریخ 12 سپتامبر 2023 یا در 21 شهریور 1402 اتفاق خواهد افتاد. البته قبلاً در این مورد شنیده بودیم، اما اکنون کاملاً از آن مطمئن شده ایم.

همانطور که احتمالا می دانید، سری آیفون 15 در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و ​​پرو مکس عرضه خواهد شد. زیرا گفته می شود که این شرکت آمریکایی ممکن است بخواهد رویه نامگذاری مشابه ساعت های هوشمند آیفون خود را در نظر بگیرد.

هشتگی که اپل برای این رویداد انتخاب کرده Wonderlust نام دارد که به معنای «میل زیاد به سفر» است. البته در فرهنگ لغت اپل احتمالاً این کلمه به معنای تمایل شدید مردم برای انتقال از گوشی های دیگر به سری آیفون 15 است.

طبق آنچه شنیده ایم، می دانیم که تمامی سری های آیفون 15 قرار است تعدادی ویژگی مشترک داشته باشند که از جمله آنها می توان به جزیره پویا و درگاه USB-C اشاره کرد. البته سرعت این پورت در مدل های پرو و ​​پرو مکس بیشتر است، علاوه بر این، آیفون 15 پرو مکس پیشرفت قابل توجهی از نظر دوربین تله فوتو خواهد داشت، زیرا این بار یک لنز پریسکوپی با زوم 5 تا 6 برابر، جایگزین مدل فعلی با زوم 3 برابر خواهد شد.

آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس نیز به قاب تیتانیومی مجهز خواهند شد که به طور قابل توجهی بهتر از فولاد ضد زنگ است و وزن کمتری دارد. اضافه شدن کلید اکشن با امکان سفارشی سازی از دیگر ویژگی هایی است که برای آیفون های گران قیمت در نظر گرفته شده است.

همچنین احتمالا اپل در رویداد پیش رو ساعت های هوشمند Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 را معرفی خواهد کرد.

به نقل از سایت انتخاب

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا