اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اپلیکیشن تردز: رقابت با اینستاگرام با فیلتر برای کاربران ایرانی! /جزئیات

اپلیکیشن اینستاگرام تردز توسط متا راه اندازی شد، اما از ابتدا فیلتری برای کاربران ایرانی است.

تردز، اپلیکیشنی مبتنی بر متن از متا و رقیب توییتر، طبق وعده در دسترس قرار گرفت، اما برای کاربران داخل ایران، توییتر مانند اینستاگرام و واتساپ فیلتری برای دو اپلیکیشن متا دیگر است.

به دنبال تغییراتی که ایلان ماسک در توییتر ایجاد کرد، بسیاری از کاربران توییتر تمایلی به استفاده از این برنامه نداشتند و به دنبال شبکه های اجتماعی جایگزین بودند. متا با درک اینکه فضای رقابت وجود دارد، تزدز را نیز معرفی کرد، سرویسی که برای کسانی که مشغول استفاده از اینستاگرام هستند طراحی شده است.

تنها دو ساعت پس از عرضه عمومی تردز، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام کرد که این شبکه اجتماعی بیش از دو میلیون کاربر دارد و چهار ساعت بعد، تعداد کاربران به پنج میلیون نفر رسید.

اما کاربران داخل ایران که به فیلتر شدن توسط شبکه های اجتماعی پرطرفدار عادت کرده اند، برای دسترسی به محصول جدید متا باید از VPN و فیلتر شکن ها استفاده کنند. همانطور که فاش شدن اینستاگرام و واتساپ مانع از حضور آنها در این شبکه اجتماعی نشد، احتمالا تردز که فاش نشده است، شبکه اجتماعی محبوب بعدی کاربران داخل ایران باشد.

به نقل از سایت انتخاب

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا