اخبار روز سینما

افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو

به تازگی افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو شب های مافیا و ارتش سری در رسانه ها سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

خیرا صحبت های مجری مشهور مورد تقلب در بازی های رئالیتی شو در رسانه ها پخش می شود که گویا حواشی زیادی را ایجاد کرد. گویا شرکت او در برنامه های رئالیتی شو شب های مافیا و ارتش سری حواشی زیادی را برای او گای است.

کاربران از صحت بازی مطمئن هستند که همه این نتایج را در این هم برنا دارند و از قبل کار می کنند. در ادامه به اظهارات امیرعلی نبویان در مورد رئالیتی شو مافیا بیشتر پرداختن.

مقدمه بند دو

افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو

صحبت های مجری مشهور مورد تقلب در بازی های رئالیتی شو

ارتش سری عنوان رئالیتی‌شو تازه‌ای با اجرای امیرعلی نبویان و به کارگردانی ابوطالب است که در ادامه برنامه‌های قبلی این کارگردان از جمله شب‌های شب‌ها خوانده شده و با تفاوت‌هایی در اجرا و جزییات ساخته شده و پخش آن الزیف ده است.

امیرعلی نبویان که این اجرای رئالی‌شو را بر عهده دارد این بازی را یک سناریوی جدید برگرفته از بازی سی می‌داند که تفاوت آن با دیگر بازی‌ها، یک اتاق خصوصی گفت‌وگوست که در این یک شا می‌شود.

صحبت های مجری مشهور مورد تقلب در بازی های رئالیتی شو

افشاگری مجری درباره تقلب بازیگران سریال های رئالیتی شو
اظهارات امیرعلی نبویان در مورد رئالیتی شو مافیا

امیرعلی نبویان پیش از این به عنوان بازیکن در مسابقه‌های قبلی از جمله شبهای مافیا حضور داشته است، در ارتش سری به عنوان گرداننده بازی همگام با بازیکنان دیگر ایفای نقش می‌کند. لطفا توجه داشته باشید:

«واقعیت این است که بازی مافیای روسی بازی مادر است که با سناریوی مختلف آمنی رانی ند. در بازی اصلی مافیا نقش‌های دکتر، حرفه‌ای و کارآگاهی وجود ندارد و بعد از آن نقاش ته به آن اضافه می‌شود که آن را با تعداد بازیکنان بیشتری بازی می‌کند.»

وی در ادامه افزود:

«بازی ارتش سری یکی از سناریوهایی است که از بازی مافیای روسی منشعب شده و اتاق گفت‌وگوی خصاق بازی آن را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند. در اتاق گفت‌وگوی ویژه یک بازیکن طرف مقابل را به این اتاق دعوت می‌کند و ازرش او را دعوت می‌کند که می‌پرسد و او موظف است که در حضور گرداننده بازی واقعیت را می‌گوید و حق دق می‌دهد. وقتی از اتاق خارج می‌شوند، این بازیکنان یک ترم حق ندارند درباره اطلاعات اتاق خصوصیات بازی ارائه دهند. بعد از آن ترم، روزی آغاز می‌شود به نام روزی که دروغگویی مجاز است و تصامیم می‌شود که متوجه شوند چه کسی راست و چه کسی دروغ می‌گوید.»

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا