اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی سریال City on Fire منتشر شد

کوین اسپیسی در یک فیلم هیجان انگیز حضور خواهد داشت: احتمالاً از اتفاقات و شکایای بازیگر سریال است. خانه پوشالی (خانه کارت) یعنی «کوین اسپیسی» درگیر آن هم هست، درست یک هفته پیش بود که اعلام کرد، علامش توانا جدیداً حتی با هفت پروندۀ تجاوز جنسی دیگر هم رو به رو شد؛ اما خبر خوب این است که امروز اعلام شده است که این بازیگر در یک فیلم جدید حضورش می خواهد. این بازیگر تا به حال در بریتانیا با ۱۲ پروندۀ شکایت تعارض جنسیت شده است.

فیلمی که قرار است کوین اسپیسی در آن حضور داشته باشد کنترل (Control) نام دارد. اسپیسی در این فیلم صداپیشگی خواهد کرد. این فیلم محصولی از «کاپسوگ پیکچرز» است، نقشی که کوین اسپیسی در این فیلم شبهٴ شبیٌ دارد که «کیفر ساترلند» در فیلم است. باجه تلفن (غرفه تلفن 2002) داشت.

این فیلم که توسط «جین فلیز» نوشته و کارگردانی شده است داستان یک وزیر دولت بریان است که با وزیر وارد یک رابطه نام شروع شده است، یک شب هنامی است که این وزیر برخُد شی در حال رفتن به خانه است که متوجه می شود. که ماشینـش توسط شخصی دزدیده شده است و از راه دور کنترل می شود، شخصی که راز این است و به دنبال انتقام است. خیلی زود این ماشین که وزیر در آن زندانی است در خیابان های لندن غوغا٩ ند.

نقش این وزیر که «استلا سیمونز» نام دارد را «لاری میت کالف» بازی می کند و کوین اسپشرسی ش خواهد بود که این ماشین را ربوده است.

همچنین کارگردان این فیلم اعلام کرده است که فیلمنامه این فیلم را با در نظر گرفتن ایرن نین یسی نوشته است و همچنین درمورد حاشیه هایی که برای این بازیگر به وجود آمده اند گ: برای نسل ما یکی از معرکه ترین بازیگر هاست. من به زندگی شخصیش کاری ندارم، چیزی نیست که من بتونم نظری درموردش بدم یا چیرزٌ د نم. این برای من فقط یه فرصته که بتونم با یه بازیگر معرکه همکاری کنم.”

جا دارد اعلام کند که کوین اسپیسی ماه پیش در دادگاه موفق شد برندۀ یک محاکمه مشنی نی لری بشود زیرا دادگاه دریافت می کند که کوین اسپیسی هیچ تعارض جنسی ای به همبازی اش ی رپ» نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا