اخبار روز سینما

واکنش شهربانو منصوریان به کامنت های مردم در مورد حمایت از علیرضا دبیر [+ویدیو]

حرف های دردناک شهربانو منصوریان در پاسخ به نطرات مردم جنجالی شد. برای دیدن ویدیو واکنش شهربانو منصوریان به کامنت های مردم همراه باشید.

شهربانو منصوریان به کامنت های مردم واکنش نشان داد. وی در پی حتما از دبیر قضاوت قرار گرفت. پاسخ تند شهربانو منصوریان به کاربران مجازی این روزها موضوعی است که سوژه داغ کاربران مجازی شده است. خانم ورزشکار در برابر مردم پاسخ کوبنده داد.

برای تماشای ویدیوی واکنش شهربانو منصوریان به کامنت های مردم همراه باشید.

واکنش شهربانو منصوریان به کامنت های مردم در مورد حمایت از علیرضا دبیر

خانم منصوریان به حرف مردم عکس العمل نشان داد

پس از حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر، مردم نسبت به این واکنش نشان دا. چرا که کار علیرضا دبیر را یک ریکاری خطاب کردند. همچنین زیر پست اینستاگرامی شهربانو منصوریان کامنت گذاشتند و گفتند کره تازره بهاه بیاه ای، گدا گشنه هستی، خدا کند که گدا معتبر شود.

شهربانو هم ساکت نماند و به این حرفها پاسخ کوبنده داد. شهربانو منصوریان گفت:

بعد از شما آمدید حرف زدید، گفتید که من گدام من فقیر بودم تازه به نون رسید. درسته من در اصفهان خونه تمیز کردم قدر همون لقمه نون رو میدونم اما پیشرفت کردم خدونم، دارم، ماشین دارم ولی کار خیر می کنم و دست دو نفر دیگه هم میگیرم.

پست شهربانو منصوریان درمورد قضاوت های مردم

در زیر پست اینستاگرامی منصوریان را مشاهده کنید:

شهربانو منصور یان در 8 بهمن 1364 ی درس خوانده، سپس تحصیلات را ترک کرد و در نبود پدرش، کارگری کرد تا مخارج خاناباده تامین کند، حالا قهرمان جهان شده است.

شهربانو در تامین هزینه های زندگیشان گفت:

از زمانی که توان راه رفتن پیدا کردم، کنار پدر کارگری کردم و روی زمین های کشاورزی م دن گندم تا چیدن سیب را شروع کردم به دلیل وضعیت مناسب خانواده مالی، دیگر خواهرانی « » هم بعدا مجبور به کار شدند.

سال 1385 در سن21 روزی که یکی از اجاره اسب با شهربانو درگیر می شود، مسیک سال 1385 د نوابی» به عنوان حامی از «شهربانو» =حمایتمی‌کند. طولی نمی کشد این دو عاشق هم شده و باهم ازدواج کرده اند و کم وضعیت زندگی شارن رو به تر می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا