اخبار ورزشی

آیا قرار است کلمه ال کلاسیکو از رقابت های بارسا و رئال حذف شود؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، ال کلاسیکو همچنان یکی از هیجان انگیزترین رقابت های فوتبال اروپاست اما به آشکار شدهیچ باشگاهی نمی تواند دوباره از این اصطلاح استفاده کند.

چرا این حکم صادر شد؟

اداره ثبت اختراع و علائم تجاری اسپانیا اعلام کرده است که خطر سردرگمی بین بارسا و رئال مادرید به دلیل استفاده از اصطلاحی که قبلا توسط لالیگا ایجاد شده بود وجود دارد. لیگ از این بازی به عنوان “ال کلاسیکو” یاد می کند و روسای لالیگا استدلال می کنند که این اصطلاح در حال حاضر به خوبی جا افتاده و در بین فوتبالیست ها محبوبیت دارد.

مجله فوربس بر اساس این گزارش، دفتر حاکم این کشور استدلال کرد که دو باشگاه که از علامت تجاری “ال کلاسیکو” برای مسابقات خود استفاده می کنند، علامت تجاری دیرینه لالیگا را خدشه دار می کنند، بنابراین اقدام آنها رد شد.

رئال مادرید و بارسا اکنون باید در مورد درخواست تجدید نظر تصمیم بگیرند، زیرا باشگاه ها مرتباً با یکدیگر رقابت می کنند و از اصطلاح “ال کلاسیکو” برای اعلام بازی ها استفاده می کنند. در واقع، این دو باشگاه در این فصل پنج بار به مصاف هم رفته اند و همچنین در پیش فصل به میزبانی لاس وگاس به مصاف هم رفته اند.

هفته آینده، لیگ اسپانیا به پایان می رسد و اگرچه بارسلونا قهرمان لالیگا شده است، اما رئال هنوز به مقام دوم دست پیدا نکرده است زیرا تنها یک امتیاز با اتلتیکو فاصله دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا