اخبار روز سینما

یکتا ناصر در حالت عادی هنگام انتشار پست خود نبود یکتا ناصر در خانه مادرشوهرش را لگد زد!؟


به گزارش شمانیوز : یکتا ناصر با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره اختلافات خود و منوچهر هادی و حضانت دخترشان توضیح داد. یکتا ناصر در این ویدئو می گوید دخترش صوفیه توسط پدرش دزدیده شده است. برادر منوچهر هادی یادداشت طولانی و جنجالی حاوی اتهامات مختلف علیه وی منتشر کرد یکتا ناصر او در پستی نوشت که با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

داود هادی نوشت: خانم یکتا ناصر، تماشای ویدیوی سوء استفاده شما که در نقش مادری نگران و زن مطلقه رنج کشیده به طرز ماهرانه ای احساسات مخاطب را هدف قرار داده اید، باعث تأسف و نگرانی شما می شوم. من به عنوان یک هنرمند و همسر سابق برادرم خیلی به آن اعتقاد داشتم اما…

خانم یکتا ناصر شما بدون شک قبول دارید که والدین قهرمانان بی نظیر فرزندان خود هستند و هیچ مادر فداکاری نمی تواند به ناحق و ناتوان چهره همسرش را تخریب کند و این جنایت نابخشودنی است.

خانم یکتا ناصر، شما به عنوان یک بازیگر کاملا موافق هستید که ایفای نقش مادر بیش از هر چیز نیاز به تعادل روحی و آرامش روحی دارد تا بتواند با وجود غیرطبیعی بودن، احساسی بودن، مرجع و آرامش فرزندش باشد. و تهاجمی رفتار شما به طور جدی ساختار ذهنی کودک را تحت فشار قرار می دهید.

خانم یکتا ناصر، ای کاش قبل از تهیه و پخش آن کلیپ، برای تاثیرگذاری بر احساسات مخاطب، کار اشتباهی انجام نمی دادید و در شرایطی که از حالت عادی خود فراتر می رفتید، کمی هم به رمانتیک فکر می کردید. رابطه اخلاقی و انسانی بین شما و همسر سابقتان. به نظر شما این همه درگیری و اختلاف قابل توجیه است؟

خانم یکتا نصیر، ای کاش کمی انصاف می کردید و محبت بی تفاوت برادرم نسبت به خود را در نظر می گرفتید که ناشی از علاقه و احترام عمیق او به شماست، هر کدام را به خوبی به یاد دارید، حتی اگر بخواهید انکار کنید. خیلی بعید است. شما می توانید این کار را انجام دهید.

خانم یکتا نصیر، ای کاش به حضار می گفتید که برادرم علاوه بر محبت شدیدی که به شما دارد، دخترش را عاشقانه نیز دوست دارد، اما در چند ماه اخیر با مدام مانع از ملاقات برادرم با فرزند دلبندش شده اید. اضطراب و رفتار غیراخلاقی. بالاخره حدود یک ماه به دلیل فشار کاری چه مشکلات و مشکلاتی ایجاد نکردید؟ یکی او اهل شهرستان بود و برای دیدن دخترش خیلی تنگ شده بود، شما با هماهنگی خود اجازه دادید فرزندش را ببیند…… اما بعد ادعا کردید که دختر برادرم توسط پدرش دزدیده شده است. خیلی ناعادلانه و غیر منتظره

خانم یکتا ناصر شما کلیپی در صفحه شخصی خود گذاشتید و گفتید که تازه از کلانتری آمده اید. کاش دقیقا توضیح می دادی که چرا پلیس شدی. بگذارید برای مخاطب توضیح دهم. دو ساعت قبل از انتشار اولین کلیپ در اینترنت، به درب منزل مادرم که همسری مومن، متدین، شریف و شهید بود و همیشه احترام زیادی برای شما قائل بود، رفتید و همچنان به در می زدید. احتمالاً دم در. حدود 45 دقیقه مدام تهمت و تهمت می زنید که با آمدن افسر پلیس تمام می شود. بنابراین از شما که مدعی احترام به حقوق و مقام مادر هستید می پرسم آیا این میزان بی ادبی، در کوبیدن و رفتار پرخاشگرانه یک مادر سالخورده با ادعای شما همخوانی دارد؟ البته پس از این توهین ها به دستگاه محترم قضایی شکایت خواهد شد.

خانم یکتا ناصر به خوبی می دانید که من برای شما احترام زیادی قائل بودم اما فراتر از آن سلامت و آینده برادرزاده عزیزم در اولویت است پس توصیه می کنم سلامت روحی و روانی فرزند دلبندتان را بیش از هر چیز در اولویت قرار دهید. از تسویه حساب های مالی و هر نوع رفتار، طغیان و هیجانی که روحیه فرزند بی گناه شما را به شدت تضعیف می کند، خودداری کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا