اخبار روز سینما

پاسخ سیدنی سوئینی به تهیه‌کننده‌ای که گفته بود او زیبا نیست

سیدنی سوینی این بازیگر 26 ساله آمریکایی اخیراً پاسخی با صدای بلند به تهیه کننده داد که گفته بود زیبا نیست و استعداد بازیگری ندارد.

به گزارش فیگار و گزارش سایت «ورایتی» «سیدنی سوینی» هفته گذشته، کارول باوم این تهیه کننده کهنه کار هالیوود در این مراسم گفت که سوینی زیبا نیست، نمی تواند بازی کند و کمدی رمانتیک او Nobody But You غیر قابل تماشا است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


سیدنی سوینی به تهیه کننده ای که گفته بود زیبا نیست پاسخ می دهد

اکنون یکی نمایندگان سوینی به باوم پاسخ دادند و در بیانیه ای که با ورایتی به اشتراک گذاشته شد، گفتند:

چقدر غم انگیز است که زنی که در موقعیتی بود که تخصص و تجربه خود را به اشتراک بگذارد، تصمیم گرفت به زن دیگری حمله کند. اگر این چیزی است که او در طول دهه های خود در این صنعت آموخته است و احساس می کند صلاحیت آموزش دادن به شاگردانش را دارد، مایه شرمساری است.

سیدنی سوینی

باوم، تهیه‌کننده قدیمی هالیوود و مدیر اجرایی فیلم‌هایی مانند زنگ‌های مرده، پدر عروس و بافی قاتل خون‌آشام، در مصاحبه‌ای با منتقد فیلم نیویورک تایمز در Pleasantville، اظهارات تحقیرآمیزی درباره سوینی بیان کرد. توضیح باوم به شرح زیر است:

هر کسی یک بازیگر مورد علاقه دارد. من سیدنی سوینی را نمی شناسم. من در هواپیما همه به جز تو را تماشا می کردم چون می خواستم آن را ببینم. می خواستم بدانم او کیست و چرا همه درباره او صحبت می کنند. من این فیلم غیرقابل تماشا را تماشا کردم و برای افرادی که عاشق این کمدی عاشقانه بودند متاسفم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پاسخ سیدنی سوینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا