اخبار روز سینما جهان

پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد

به گزارش خبرگزاری ریمینو، استودیو لاینزگیت دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد، پارک چان ووک، کارگردان مولف کره ای، شاهکار سال 2003 خود «پسر قدیمی» را به یک سریال انگلیسی زبان برای تلویزیون لاینزگیت تبدیل می کند.

پارک که کارگردانی و نویسندگی این فیلم اکشن رازآلود را بر عهده داشت، در کنار شریک تهیه‌کننده‌اش سید لیم به تولید اقتباس قدیمی پسر پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش IndieWire، او به تازگی سریال کوتاه «همدلی» با بازی رابرت داونی جونیور را به پایان رسانده است که اواخر هفته گذشته از شبکه HBO پخش شد.

اگرچه این اولین بازسازی انگلیسی زبان «پسر قدیمی» نیست و جاش برولین در سال 2013 نیز از همین فیلم اقتباس شده است، اما این اولین بار است که این فیلم برای نمایشگر کوچک اقتباس شده است.

پارک در بیانیه ای گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با این استودیو است که داستان سرایی جسورانه، نوآورانه و ریسک پذیر را ارائه می دهد.

«پسر قدیمی» از روی یک مانگای ژاپنی به همین نام اقتباس شده است و درباره مردی است که اسیر و به مدت 15 سال زندانی شده است، اما در نهایت آزاد می شود و متوجه می شود که باید ظرف 5 روز اسیر خود را پیدا کند. این فیلم به خاطر پیچش‌های داستانی، یک سکانس مبارزه وحشیانه با قهرمانی که فقط یک چکش در دست دارد، و داستان انتقام غرق در خون شهرت دارد.

این فیلم اولین فیلم از کره جنوبی است که جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن در سال 2004 را از آن خود کرد و نزدیک به 15 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. نئون سال گذشته این فیلم را در بیستمین سالگرد آن دوباره اکران کرد و فیلم ۲.۱ میلیون دلار دیگر در سراسر جهان فروخت و در آخر هفته افتتاحیه در بین ۱۰ فیلم برتر داخلی قرار گرفت.

«پسر قدیمی» بخشی از سه گانه معمایی هیجان انگیز «انتقام» پارک است که بعد از «همدردی برای آقای انتقام» و قبل از «بانوی انتقام» ساخته شد. از دیگر فیلم‌های پارک می‌توان به «خدمت‌کار»، «تصمیم به ترک»، «استاکر» و «تشنگی» اشاره کرد و او همچنین تهیه‌کننده فیلم و سریال تلویزیونی اقتباسی از «برف‌شکن» بونگ جون هو بود.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا