اخبار روز سینما

وقت آن است که عروس زیبا بروفه شوید


به گزارش شمانیوز؛ زیبا باروفه بازیگر ایرانی است که پس از مرگ همسرش بازیگری را رها کرد. زیبا بروفه یک پسر دارد که اکنون بزرگ شده است. زیبا بروفه زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ است شهریور وی در سال 1354 در تهران به دنیا آمد. وی با پیام صابری بیگ ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام اهورا است. همسر زیبای بروفه متأسفانه درگذشت. زیبا شهرت او با سریال مجید دلبندم به اوج خود رسید.

زیبا بروفه بازیگری را با فیلم شب روباه آغاز کرد اما بازی در سریال مجید دلبندم تجربه جدی او در عرصه بازیگری بود و با این سریال بیشتر در بین مردم شناخته شد. یکی او حدود ۲۱ سال داشت که با پیام صابری، بازیگر، کارگردان و گریمور کشورمان که از سال ۱۳۷۳ شروع به حضور در عرصه هنر کرد، به عنوان یکی از هنرمندانی که در جوانی زندگی مشترک خود را آغاز کردند، ازدواج کرد. مقدم بازیگر سریال ریحانه به کارگردانی سیروس به همراه همسرش به عنوان دستیار در سریال امام علی ظاهر شد. سریال زاگرس آخرین تجربه کارگردانی ناتمام پیام صابری در شبکه زاگرس بود.

زیبا


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا