اخبار روز

ورود کنعانی ها به باشگاه صدساله پرسپولیس

مدافع میانی و ملی پوش پرسپولیس به جمع صد تیمش می پیوندد و به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

به گزارش “ورزش سه”، کنعانی زادگان که در ابتدای این فصل پس از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس بازگشت و اغلب قهرمان اصلی تیمش بود، حالا به رکورد 100 بازی در پیراهن تیمش رسیده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش داد که محمدحسین کنعانی زادگان برای صدمین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به میدان رفت و البته این موضوع در بازی با سپاهان که این مدافع خوب فوتبال کشورمان در آن حضور داشت صدق نمی کند. تیم اصلی شیرهای سرخ ایران اما این بازی با امتناع بی دلیل حریف از اجرای سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

این ملی پوش فوتبال کشورمان راهگشای ملوان شد و جدایی قطعی از پرسپولیس را برای چندین سال تضمین کرد. خرداد در سال 2018 به گروه پالش پوشان بازگشت.

پیش از این محمدحسین کنعانی زادگان اولین بازی خود را با حضور در تیم پایه پرسپولیس انجام داد و راهی تیم بزرگسالان شد. به همین دلیل می توان از او به عنوان مسن ترین بازیکن تیم یاد کرد.

جالب است بدانید کنعانی زادگان در بازگشت به پرسپولیس اولین بازی خود را مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد. تیمی که حالا با پیراهن پرسپولیس در صدمین بازی رسمی خود به میدان می رود.

او در 99 بازی اخیر خود در 61 پیروزی، 26 تساوی و 12 باخت شرکت کرده است.

از دیگر دستاوردهای او در بیش از 8500 دقیقه بازی در تیم پالشن می توان به 55 کلین شیت، زدن 7 گل، پاس گل و کسب پنالتی اشاره کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا